Annons:
Etikettsajtens-tävlingar-utmaningar
Läst 2969 ggr
Buwenas
2013-04-17 10:14

Tävlingar och utmaningar!

Hej, här på Australian Shepherd iFokus så kommer vi varje månad ha en tävling eller utmaning där man kan vinna priser.

Det kan vara en tävling i att fotografera, en tävling i att faktiskt tävla i en klass lydnad och klara godkänt poäng.

Det kan vara att man ska gå så långt man kan med sin hund under månaden och bevisa det med runkeeper.

Givetvis kommer det finnas priser. Priserna kommer nu i början delas ut till de som klarar utmaningarna eller till den som vinner en tävling.

Skapar man en tävling eller utmaning så ansvarar man själv för priserna

För att få vara med i utmaningarna så måste man ge mig sitt för och efternamn, hundens namn enligt stamtavlan, samt adress om man vinner. Känner man sig inte bekväm med att ha sitt namn ute på forumet så skickar man det via medelande till mig och jag kommer absolut inte sprida någonting vidare, uppgifterna är enbart för att jag ska kunna se till att det inte är någon som skaffar fejkade konton enbart för att kunna vara med och tävla och ha större chans att vinna. Alltså är det för eran skull.

Man måste givetvis vara medlem på Australian Shepherd iFokus. Men man behöver inte äga en aussie för att få vara med i alla tävlingar/utmaningar. Det kommer stå vad som gäller i just den utmaningen.

 Detta för att de som är intresserade av aussies som kommer vara med på sidan innan de har en aussie. Ska kunna vara med på några tävlingar/utmaningar.

Tävlingarna sajten ordnar kommer starta runt första veckan på månaden och sluta runt sista veckan. Exakta datum kommer vi inte ha för alla tävlingar eftersom vi inte kan garantera att vi faktiskt kommer kunna starta upp vid ett visst datum varje gång. Alltså är datumen olika från gång till gång. ¨Blandraser med aussies kommer få vara med på samtliga månadstävlingar. Vissa tävlingar kommer samtliga hundar vara med

Vid fototävlingar så får man ställa upp med en bild per hund, maximalt 4 bilder per medlem.

Alla kan starta en utmaning eller tävling och då väljer den människan ut det ev priset och får skicka det till mig, jag sänder det sedan vidare till rätt person. Om vinnaren inte känner sig bekväm med att personen som startade tävlingen/utmaningen får dess adress. Känns det okey så blandar jag mig inte i överhuvud taget. Man avgör själv om ens utmaning/tävling tar emot bara aussies eller aussieblandis eller alla hundar. Det ska skrivas tydligt i ditt inlägg inför tävlingen/utmaningen

Startar man en tävling/utmaning så är man ansvarig för att se till att reglerna följs.

Med vänlig hälsning - Emelie

Sajtvärd för Australian Shepherd Hund  Katt Medarbetare på Huskatter

             

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: