Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 878 ggr
Jetaime
2015-05-07 11:25

Positiva tråden Maj 2015!

Allt positivt går bra att skriva här! :)

Annons:
LinDajSon
2015-05-07 12:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Iiiiiii morgon blir det valp! Tjo! :)

Jetaime
2015-05-07 12:55
#2

#1 Hur gamla är dom nu? 7 veckor? Måste vara dags för leverans snart :)

LinDajSon
2015-05-07 12:56
#3

I morgon fyller de åtta veckor så då åke vi ner och hämtar upp den lilla pajken ;) Vi har fortfarande inte spikat namn! Jag trodde att jag hade ett klart men sen fick jag lite ågren… Namnförslag mottages tacksamt. Gärna något som fungerar med Jin och Feng, gärna något asiatiskt men det är inget krav… :P

Jetaime
2015-05-07 13:00
#4

Oj redan! :) Vad heter han i stamtavlan?

Jetaime
2015-05-08 22:10
#5

Vi körde ner en sväng till klubben, lillan och jag nu i kväll. Vi körde lite kontaktfält på bommen och A:et och nu känns det betydligt bättre. Dom satt lika fint som dom brukar så det var nog bara lite övertaggad Zuki på tävlingen förra helgen! Supertaggad inför imorgon!

Vi gick även en promis på stranden i käminge påvägen hem, och jag liksom bara… kände att "jag har världens bästa hund. Älskade lilla lillan,

Jetaime
2015-05-08 22:14
#6

#3 San är japanska och jag har för mig det betyder tre.

Jing, Feng, San… Låter som man räknar haha..😃

Annons:
LinDajSon
2015-05-09 14:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 Det var ett bra förslag! Vi kunde inte enas om något annat än det första förslaget (och vi har gått igenom måååånga namnförslag, puh) så det fick bli det första helt enkelt. Kaiju. :)

[Neoverona]
2015-05-09 15:06
#8

Nox fixade dagens resa riktigt bra!

Jetaime
2015-05-09 21:58
#9

Andra agilitypinnen trillade in idag! En tredjeplats blev det, så åtminstone höll vi oss på pallen denna gången också!

Stormvindh
2015-05-11 09:59
#10

Åh, det är såå skönt att känna att Storm börjar komma ur några av sina fjantperioder! Typ som att det var suuuperläskigt att klippa klorna helt plötsligt. Gjorde det nyss igen och idag gick det helt utan problem! Snacka om glad matte ;) även ensamhetsträningen börjar bli mycket bättre! Hon biter inte längre på saker hon inte ska på samma sätt, superskönt! Dock ersätts ju dessa faser av andra, tyvärr ;)

Medarbetare på Vallhundar

Kazince
2015-05-11 10:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#11

Jag fick lägenheten jag ville ha! Fick veta det idag så ska skriva kontrakt till veckan, så glad! Dessutom fått veta vilken valp som är min, köpt alla valpgrejer, studenten närmar sig och ja. Mycket positivt som händer just nu, haha. Har väldigt många bollar i luften nu. Dessutom får jag jobba heltid när jag kommer tillbaka till jobbet efter ledighet med lilla Tossa, underbart!

Stormvindh
2015-05-13 22:45
#12

Avslutningen på rallykursen idag och då hade vi "tävling". Storm och jag vann med 92 poäng! Wohoo! :D Dom var visserligen ganska snälla tror jag, men jag var själv helnöjd med rundan efter tre första skyltarna då hon först inte riktigt gick med mig och nosade lite nån gång. Så snart ska vi satsa på någon tävling :D

Medarbetare på Vallhundar

Upp till toppen
Annons: