Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 440 ggr
Jetaime
5/5/16, 5:36 PM

Långhelg(?) 5-8 maj.

Kanske någon som fått långhelg nu när det är röd dag idag? :)
Ser bla på FB att många varit iväg och tävlat idag över lag… Någon här som varit iväg på någon tävling eller hittat på något kul idag?

Planer för resten av helgen? :)

Annons:
Jetaime
5/5/16, 5:47 PM
#1

Jag har haft en väldigt dålig dag både igår och idag, men blev iallafall bra agilityträningen med Zuki igår.. Och nu ska vi strax iväg och hålla nybörjarkurs, tror det är 5:e tillfället idag :) Så tänkte även köra ett varv med Zuki på den banan vi hade igår. 

Imorgon ska jag försöka ta mig genom en hel jobbdag.. Men det ska nog gå!

På söndag blir det vallning hela dagen hos Peter Bengtsson! Egentligen var det meningen att det skulle vara hela helgen men tydligen dubbelbokning som gjorde att det bara blev ena..

Turast
5/5/16, 6:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag är sååå tråkig har inte skola förrän nästa torsdag och jag har iiinget planerat! Jag sitter bara hemma och surar typ haha! Nä idag var jag ute med hundarna och de fick varsin lammrygg, fotade lite så lite kul hade man 😃

Ett litet bi blev fotat bland annat 🌺

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

LinDajSon
5/5/16, 8:31 PM
#3

På lördag ska jag åka till Sundsvall och titta på hundutställning. Söndag så är det sökkurs med lillkasslern. I morgon så tänkte jag ta ut hundarna på långtur. I dag fick de bara vara med mig på gården hela dagen medans jag krattat och pysslat så förutom en hel del korta träningspass har de väl tagit det rätt lugnt. Får bli motion i morgon.

Upp till toppen
Annons: