Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 691 ggr
Jetaime
5/27/16, 4:10 PM

Helgen 27-29/5.

Vad händer i helgen? :)

Annons:
Jetaime
5/27/16, 4:12 PM
#1

För min del är det jobb hela dagen idag, jobb imorgon (10-14), så Zuki får vara med mig här idag och imorgon. 

Sen tävling på söndag. Dubbelklass 2 i Hässleholm.

LinDajSon
5/27/16, 6:00 PM
#2

Kennelläger!

Kazince
5/27/16, 7:32 PM
#3

Ledig helg! Ska träna en massa hund, handla, städa och ha min kusin med vänner över då det är brännbollsyran. Jag är dock hemma och är nykter, ska strax iväg och storhandla en massa mat!

Turast
5/27/16, 9:02 PM
#4

På söndag kommer en väldigt fin människa tillbaka hit! Tror hundarna kommer bli lika glada som jag haha!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

TrasselTroll
5/27/16, 9:06 PM
#5

Vi har rasspecial imorgon. Skall bli kul att möta gamla och nya bekanta runt ringen. =)

Fialialej
5/27/16, 11:08 PM
#6

Tävling imorrn. SOVA på söndag.

"På natten är alla katter svarta"

Annons:
klarakarolina
5/28/16, 7:18 AM
#7

Jobb idag, ska fixa studentpresent till min lillebror idag också så ska ta med Cash in på NK, han brukar bli väldigt poppis där haha😃 imorgon ska jag mest mysa med Cash men kommer troligtvis få hem en Chihuahua som jag ska vara hundvakt åt så det blir mysigt :)

Jetaime
5/28/16, 10:09 AM
#8

#2 Kul med kennelläger! Du får lägga upp lite bilder sen, om det blir några :)

Jetaime
5/28/16, 10:12 AM
#9

#5 Rasspecial för sheltie? :)

#6 Lycka till på tävlingen!

Fialialej
5/28/16, 11:47 AM
#10

Vi fick 88p i ena och 91p i andra. NÖJD! :D

"På natten är alla katter svarta"

Jetaime
5/28/16, 11:48 AM
#11

#10 Grattis!🏆

Tina
5/28/16, 7:05 PM
#12

Idag har jag jobbat hemma i trädgården, gått på marknad och lagt spår till Ellie. Hon är en fin spårhund, det kommer att bli toppen med lite mer vana! Hoppas kunna få till 2 spår i veckan fram till vår apelldebut som är planerad i augusti.
Imorgon ska jag fira mamma på mors dag och vara assistent på valpkurs.  Hade varit perfekt att träna lydnad på klubben innan kursen men lilla damen löper. 🤪

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Jetaime
5/28/16, 7:10 PM
#13

När vi kom hem blev det en liten kort promenad, och lite mat åt mig, sen somnade jag och hade sjukt svårt att komma upp, så nu har vi inte fått gjort nått vettigt alls idag. 🤪

Annons:
TrasselTroll
5/28/16, 9:28 PM
#14

#9 Nej, Aussie. (Jag borde kanske uppdatera min profilbild… ) :P

Fick Exc och CK men det var det, vi är nöjda ändå. =)

Jetaime
5/28/16, 10:09 PM
#15

#14 haha, ja kanske! Grattis! :)

Stormvindh
5/29/16, 11:20 AM
#16

Flytt hela denna helgen! Kaos överallt just nu haha, tur vi har köpt en bäddsoffa för sängen har vi inte fått ihop än ;) Men Storm trivs bra, springer runt och njuter av omgivningen, fast är lite förvirrad ibland när vi packar upp en massa emellanåt, inte lätt att vara liten :) ;)

Medarbetare på Vallhundar

Jetaime
5/29/16, 6:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Fyra diskade lopp av fyra möjliga. I första loppet hade zuki lämnat öronen i starten.. Lyssnade inte för fem öre. Det är längesen hon gjorde så, hände ofta i klass ett, men det är nog första gången under denna tävlingssäsongen som hon verkligen inget brytt dig ett skit om vad jag sagt eller visat. Hoppade bommen i båda agilityloppen så där valde jag att ta om och därmed diska oss. Sista hopploppet sprang hon runt om ett hinder utan att hoppa det. #skittävlingsdag Men Zuki är sjukt nöjd med sig själv iallafall.

Fialialej
5/29/16, 8:32 PM
#18

#17 segt.. Men hahaha vilken fantastisk bild :D

"På natten är alla katter svarta"

Jetaime
5/29/16, 9:02 PM
#19

#18 Jaa..åh. Verkligen. Vi får försöka ladda om nu inför Ulricehamn nästa helg och hoppas det går betydligt bättre. ..ja alltså det kan knappt gå sämre än denna helgen. Många steg tillbaka i helgen. Ja, zuki var som sagt hur nöjd och glad som helst 😅

Upp till toppen
Annons: