Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 976 ggr
Jetaime
9/9/16, 8:08 AM

Helgen 9-11/9.

Vad händer i helgen? :)

Annons:
Jetaime
9/9/16, 8:12 AM
#1

Well, själv så ska jag jobba hela dagen idag (gäller typ bara art ta sig genom dagen…mår inte alls bra idag, har nästan inge sovit något inatt heller). Sen tävling i helgen i Malmö. Fick bli så ändå, funderade ju ett tag på om jag skulle debutera i ho3 i Eslöv istället denna helgen, men fler lopp i ag2 i malmö… Så ja. Får nog bonus hund med mig också, tävlingsschemat passade inte för marion, indis matte, så hon får nog va med oss i helgen för dom ska på bröllop på lördag efm.

Fisherling
9/9/16, 9:57 AM
#2

Jag och Tinja ska hälsa på pappsen och brorsan imorgon hos LinDajSon! :D

Jetaime
9/9/16, 1:57 PM
#3

#2 Vad kul :)

Fialialej
9/9/16, 2:32 PM
#4

Jag ska jobba kväll fredag och lördag. Imorgon ska jag och alva åka till Mariestad och titta på Mästarklassrally som jag GLÖMDE anmäla mig till - så typiskt när det för en gång skull är tävling i närheten. Så pissigt. Men vi miljötränar och ser lite istället…
På söndag är det allmänträning på klubben så då tänkte jag åka och träna agility inför nästa kurstillfälle (som är på onsdag). Jag har ALDRIG genomfört en hel kurs, men den här gången har jag en bra feeling. Riktigt kul, och jättebra instruktör! :)

"På natten är alla katter svarta"

Jetaime
9/9/16, 3:02 PM
#5

#4 Du fick inte efteranmäla heller? (nu kanske det är lite sent, men ibland är dom snälla och låter en efteranmäla..)

Jetaime
9/9/16, 10:33 PM
#6

Bestämde mig precis, efter att ha studerat båda PM:en till Eslövs och Malmös tävlingar, för att göra smygpremiär i hoppklass3 imorgon 🤪. Så jag kört till Eslöv först och springer hopp3-loppet och kör sen till Malmö för att springa ag2-loppet med Zuki (och sen indi i både hopp och agility också :))

Annons:
Fialialej
9/10/16, 12:08 AM
#7

#5 NEPP. Jag mailade och frågade. Segast är att jag var anmäld men glömde betala och då försvinner ju anmälan.. Men men.

"På natten är alla katter svarta"

Jetaime
9/10/16, 5:01 AM
#8

#7 Tråkigt :( det har hänt mig också. Bla guld agilityn förra året. Var anmäld och trodde jag hade betalt, men överföringen slutfördes aldrig så när jag tvådagar efter anmälning gått ut inte såg mitt namn på anmälningslistan så mailade jag dom och frågade om det var okej att göra en ny överföring eftersom den förra inte gått igenom (vi hade ju fixat husvagn att låna, boende och planerar allt flera månader innan). Men nej, det fick jag inte heller.

LinDajSon
9/10/16, 9:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Haft finbesök i dag, Fisherling och söta lilla Tinja dök upp runt lunch. Blev mycket syskonbus och så lite fotografering förstås. ;)

Jetaime
9/10/16, 10:05 PM
#10

#9 Vackra hundar!

tiger tok
9/11/16, 8:11 AM
#11

#9 dem passar väldigt bra ihop, ser lite liknande drag av varandra!!

Jetaime
9/11/16, 6:16 PM
#12

Känner mig så obeskrivligt besviken idag efter dagens tävling (även om jag inte borde det, men kanske lite en kombination av att jag inte mår så himla bra heller just nu). Det blev en agilitypinne idag i första agilityklassen lyckades faktiskt få henne till att stanna på KF (även i B-klassen) och det slutade en en 2:a placering, typ en liten utsvävning från vinsten! (men eftersom vi fick pinne kan jag försöka leva med det, hehe) I B-klassen tar hon KF, lyssnar fint och är samlad, hon går faktiskt super, till och med finare än i första klassen (även här svävar hon ut på ett ställe) och känslan av att ha passart alla klätterhinderna och felfri är såklart fantastiskt! (det har inte hänt att hon tagit alla kf i två lopp på samma dag denna säsongen liksom) men efter vippen, som är näst sista hindret så har hon bara ett hopp kvar. Lyckas missbedöma helt att drar bommen med sig ner. Tidsmässigt hade det räckt till ännu en 2:a placering och pinne OCH vi hade då fått sista pinnen och kunde ÄNTLIGEN ha flyttar upp till klass tre även i agilityklassen nästa helg :( Jag vet att jag borde vara glad för en pinne och bra prestation från bådas sida idag, men jag kan verkligen inte känna annat än sån enorm besvikelse, agilityklassen har varit stolpe ut nästan hela säsongen. Hemsk känsla att känna så även fast man egentligen inte misslyckats helt och hållet.

Jetaime
9/11/16, 8:38 PM
Annons:
Upp till toppen
Annons: