Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 822 ggr
Jetaime
10/2/16, 7:04 PM

Positiva Tråden Oktober 2016.

Ny positiv tråd!

Annons:
Fisherling
10/2/16, 7:19 PM
#1

Superfin känsla på det lilla lydnadspasset vi körde idag, hon var verkligen taggad och på! 😃

Stormvindh
10/4/16, 10:28 AM
#2

I helgen tog vi vårt andra godkända resultat i avancerad klass! Både positivt och negativt - självklart glad för godkänt resultat, men känslan var lite sådär. Jag trodde vi skulle få något på 60p kanske, haha. Varken hon eller jag var särskilt taggade liksom. Jaja, bara ett resultat kvar nu iallafall! :)

Medarbetare på Vallhundar

LinDajSon
10/4/16, 10:34 AM
#3

I dag blir det äntligen vallning, ahhhhh, och både pinglan och kajjan ska få jobba. :D

Jetaime
10/4/16, 12:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Blev så glad när jag kom innanför dörren idag och ser denna liggandes på hallmattan! Häftigt 😍

LinDajSon
10/5/16, 8:01 PM
#5

Nu äntligen blir det vallning… I dag körde vi igång "den blå trion" (gänget har tre blue merlegrabbar, en var). Feng fick först hämta in fåren från sommarbetet till den nyupprustade träningshagen, sedan körde vi gröngölingarna där inne. Så himla kuuuul att ha en hund att grundträna, spännande att se vad det blir av det hela liksom… och så kan jag köra på samma nivå som de andra två med sina pojkar. Kaiju skötte sig kanon, sist han vallade var i början av juni och i dag var det sjunde gången han vallade överhuvudtaget. Lite kul. Han är banne mig inte så tokig heller. Glatt överraskad när det gäller den biten, man vet ju aldrig vad man får när de inte är avlade enkomt för syftet… I morgon kör vi igen!

Stormvindh
10/5/16, 10:45 PM
#6

Idag har vi varit och hälsat på valparna hos uppfödaren! Och om drygt 3 veckor hämtar jag hem en liten tjej… kan inte fatta att tiden har gått så fort men det är väl för väl det ;) Sååå fina. Tur man ska ha valp för valpsjuk blir man ju verkligen!

Medarbetare på Vallhundar

Annons:
Ellen89
10/7/16, 10:56 AM
#7

Det blir valp i slutet av November!! Liten tik. 7 veckor kvar.

LinDajSon
10/10/16, 9:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag döälskar att ha två hundar att träna (vallning) med nu… Det är så himla kul!! De är vare sig lika eller på samma nivå men det är lite det som gör det roligt. :D

Fisherling
10/12/16, 2:24 PM
#9

Mitt kennelnamn blev godkänt! 😃✨Min framtida kennel; Arrowtails! 😍

LinDajSon
10/13/16, 8:13 AM
#10

#9 Grattis!

Jetaime
10/13/16, 10:02 AM
#11

#9 Vad snabbt der gick! 😮

Fisherling
10/13/16, 12:50 PM
#12

#10 Tack!

#11 haha ja, det gick väl på, två månader kanske? Eller lite mindre.

Upp till toppen
Annons: