OT - Off Topic

Helgen 7-9 september.

2016-10-07 11:41 #0 av: Jetaime

Vad ska ni hitta pĂ„ i helgen? 😊

SajtvÀrd för Australian Shepherd.ifokus!
Besök gĂ€rna min hemsida: www.lillarod.weebly.com 

AnmÀl
2016-10-07 12:39 #1 av: Fisherling

TÀvling för min del. Dubbla starter rally i Eskilstuna imorgon :P Sen chillar vi vÀl pÄ söndag.

AnmÀl
2016-10-07 12:59 #2 av: LinDajSon

Jag och Feng ska upp till fjÀlls!

AnmÀl
2016-10-07 14:03 #3 av: Tina

Imorgon blir det vallning tillsammans med Ellies Ă€gare i Vara hos Kalote's kennel. Glad

AnmÀl
2016-10-07 14:27 #4 av: Jetaime

#1 Lycka till! :)

AnmÀl
2016-10-07 14:29 #5 av: Jetaime

HÀnder inte sÄ mycket idag, varit pÄ klubben och trÀnat lite i förmiddags. Sen blir det tÀvling i helgen, agility.. Ronneby pÄ lördag och Karlshamn pÄ söndag. Tre starter i agilityklass 2 sammanlagt.

AnmÀl
2016-10-07 20:00 #6 av: Stormvindh

Ska försöka bli klar med det sista i skolan innan inlÀmning pÄ mÄndag. SÄ imorgon blir det nog inte sÄ mycket annat, försöka ta nÄgot kort trÀningspass hemma ocksÄ. PÄ söndag har vi tÀvling, dubbla avancerad klass i VÀxjö :)

Medarbetare pÄ Vallhundar

AnmÀl
2016-10-08 19:36 #7 av: LinDajSon

AlltsÄ, det Àr sÄ v a c k e r t hÀr i fjÀllen... önskar jag hade nÄgon av grabbarna med mig sÄ att jag haft nÄgot att fota, annat Àn renar och natur... :P Ska fota kompisens aussie i morgon, Feng fÄr ocksÄ stÀlla upp men hon Àr ju.. inte jÀtteidealisk att fota.

AnmÀl
2016-10-08 19:44 #8 av: Fisherling

SÄ jÀkla trött pÄ mig sjÀlv. TÀvlingen var visst idag, den var visst i Eskilstuna - men inte brukshundsklubben, utan hunddressyrklubben?? Eller nÄt? SÄ jÀvla surt att vi var dÀr!

Hade inte mamma sagt "ja" nÀr jag frÄga om det var den sjund, sÄ att jag inte tror jag tagit fel pÄ datum, dÄ hade jag ju sÀkert tittat nÀrmare pÄ PM:et för att fÄ reda pÄ varför det inte var nÄgra pÄ klubben. DÄ hade jag vÀl upptÀckt att vi var pÄ fel stÀlle.

Usch. SÄnt hÀr kan jag gÄ och Àlta i evigheter, hatar att vara sen, och att missa saker helt Àr ju rena mardrömmen!

AnmÀl
2016-10-09 21:37 #9 av: Stormvindh

Idag tog vi faktiskt tvÄ godkÀnda resultat i avancerad klass (om sÄ med fjuttiga poÀng) och tog dÀrmed titeln RLD A :) I och med poÀngen vet jag inte om det Àr nÄt jag vill skryta om dock, hahaha...

Medarbetare pÄ Vallhundar

AnmÀl

Det finns en till kommentar till den hÀr diskussionen. Den Àr bara synlig för medlemmar pÄ iFokus. För att lÀsa kommentaren, logga in eller registrera dig pÄ iFokus.