Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 524 ggr
Jetaime
11/12/16, 8:25 AM

Helgen 11-13/11.

Händer det något särskilt i helgen? 😊

Annons:
Fisherling
11/12/16, 8:55 AM
Jetaime
11/12/16, 10:28 AM
#2

Fortfarande inte speciellt kry än… Framförallt väldigt trött.. Men idag blir det jobb och imorgon blir det säsongens sista officiella tävling. Första med laget (även om kvaltiden går ut i maj och vi inte har någon chans att kvala till SM i år så kör vi en test-tävling ändå :) Svårt att säga om alla har lika stort intresse och vill satsa lika mycket för att komma till SM osv.. ) och debut i agilityklass3 för vår del.

LinDajSon
11/12/16, 11:30 AM
#3

Lite mer Kaijuvallning i morgon

Stormvindh
11/12/16, 2:22 PM
#4

Mycket plugg med skolan. Min kompis som nyligen flyttade upp ovanför Stockholm är hemma i helgen så ska äntligen få träffa henne igen (och självklart introducera nytillskottet ;) )! I övrigt blir det nog inte så mycket. Umgås med vovvarna och träna valp! Det kan man ju aldrig göra för mycket, haha..

Medarbetare på Vallhundar

Jetaime
11/14/16, 11:44 AM
#5

Zuki betedde sig väldigt konstigt under dom tre första loppen med laget igår. Hon var vid, skällig och lyssnade inte alls.. Rev ett hinder (och tog kontaktfälten????) två diskade lopp och ett med fem fel. Efter tredje loppet ville hon inte ens ta leksaken eller kampa med mig och blev väldigt låg. Vilket är ett väldigt märkligt beteende för Zuki. När jag gick ut och gick av henne bajsade hon för andra gången på dagen, och efter det så kändes det lite bättre. (hon hade nog lite ont i magen :s) nästa lopp blev nollat och hon tog alla kf. Tyvärr lyckades vi inte i laget gå genom alla i samma lopp, så allt som allt diskade vi oss med laget fyra av fyra gånger 😅 Nolla i båda individuella klass 3, men tiden räckte, som vanligt inte. Blev en 18:e placering och en 13:e placering. Hade jag kommit ihåg banan och kunnat springa ordentligt hade vi tjänat ett par sekunder och ett par placeringar, men det hade fortfarande inte räckt ändå..

Upp till toppen
Annons: