Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 804 ggr
Jetaime
11/24/16, 1:15 PM

Julklappar!

Brukar era hundar få någon julklapp? :) 
Om ja, vad brukar dom få? Ska dom få något i år?

Annons:
Fisherling
11/24/16, 1:25 PM
#1

Klart! Jag älskar att köpa presenter till hundarna. Jag tycker det är roligt att se hur glada de blir när de får öppna sina egna paket.

Det är något Milla, vår förra labbe, älskade. Hon slet sönder paketpapper som en strimlare. Hon var fanatisk över paket och paketpapper. Det smittade över på Benji, och nu på Tinja. Så Milla lever kvar i den traditionen ❤️

Vet inte var det blir dock! Nåt gottis och nån leksak kanske.

Jetaime
11/24/16, 3:13 PM
#2

Haha, såklart! Zuki är ju den roligaste att köpa julklappar till 😃…

Hon brukar få antingen godis och/eller leksak. Sen har mamma alltid något till henne när vi är där också (oftast som jag köpt och sen gett till mamma för att ge till hundarna, eftersom jag jobbar i en djurbutik.. ).

Jag vet faktiskt inte riktigt vad hon ska få i år. Vi håller på att bygga en nedfart till balansen som ska vara inomhus + att jag beställt en treat and train för kontaktfältsträningen… så det kanske får räcka i år (lite tidig julklapp, haha!) Men nått ben kommer hon absolut att få i alla fall.

LinDajSon
11/24/16, 10:21 PM
#3

Slår alltid in lite grisöron osv…. vi ska inte köra julklappar i år så det blir bara djuren som får paket. :)

Turast
11/29/16, 3:42 PM
#4

Japp! Beställde en dogbox (var något erbjudande) och så ska de få lite "julben" och så… och sen så flyttar vi ju till gård så ser det som en liten julklapp ;)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

LinDajSon
12/20/16, 8:03 PM
#5

Jag har handlat alla julklappar i dag och slagit in dem. Hundarna har typ 20 paket under granen… :P

Jetaime
12/20/16, 8:08 PM
#6

Jag har fortfarande inte handlat en enda julklapp än, inte ens till Zuki,..

Annons:
Fisherling
12/20/16, 8:28 PM
#7

Jag har köpt alla mina juklappar :D Alla i familjen får två var 😃 Hundarna inkluderade.

Upp till toppen
Annons: