Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 580 ggr
Jetaime
11/24/16, 3:16 PM

Första advent/helgen 25-27/11.

Snart helg och redan första advent, jag är nog den sista personen som insåg att det faktiskt är första advent redan på söndag?! (Känns lite tidigt, kan jag tycka)… Någon som redan börjat julpynta lite kanske?

Vad har ni för planer annars i helgen? :)

Annons:
Fisherling
11/24/16, 4:00 PM
#1

Jag har helt glömt bort allt vad som heter advent.. Måste köpa lite hyacinter snart!

I helgen blir det helgkurs i tävlings- och brukslydnad, väldigt kul med inhyrda instruktörer!

Jetaime
11/24/16, 4:50 PM
#2

#1 Jag tycker det är alldeles för tidigt med advent redan… 4:e advent blir liksom nästan en hel vecka innan julafton… :P

Men ja, ska nog sätta upp mina ljusstakar nångång..i alla fall… antagligen kommer det inte bli i helgen, haha. Vi får se. Har en liten söt lila julgran med som är ganska gullig som jag köpte förra året, men det är nog ungefär dom tre grajorna min julpyntning kommer bestå av.

Imorgon blir det jobb på eftermiddagen sen lite stressigt till klubben direkt efter.. lite funktionärsmiddag. Slutar i Lund 18.15 och ska vara ute på klubben 19. Ja, det kommer jag ju inte hinna. Tar 40 minuter hem, sen gå med Zuki, byta om och fixa till mig, 10 min ut till klubben.

Resten av helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Tror pappa lyckats fixa lite material till min balansnedfart, så kanske dit och måla och bygga ihop. Vi får se.

LinDajSon
11/29/16, 9:42 AM
#3

Vi var på julbordsresa med sambons jobb, så Kai och Athos var på pensionat, Jin var hos mina föräldrar, Feng var hos en kompis. Var rätt skönt att ta det lite lugnt i några dagar, och hundarna hade det jättebra där de var så alla glada, alla nöjda.

Upp till toppen
Annons: