Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 588 ggr
Jetaime
2017-01-20 14:57

Helgen 20-22/1.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har några roliga planer i helgen? :)

Annons:
Jetaime
2017-01-20 18:36
#1

Jag ska jobba imorgon och söndag har vi agilityträning inplanerad.

Stormvindh
2017-01-20 21:31
#2

Imorgon gör vi inte så mycket, tänkte fota om vädret är bra. På söndag ska vi träna i Halmstad hundarena som klubben har hyrt :)

Medarbetare på Vallhundar

Fisherling
2017-01-21 09:43
#3

Vi ska nog bara chilla idag, sen får vi se om det blir sökträning imorgon. Jag skulle egentligen behöva bara vila hela helgen, jobbet sliter rätt bra på mig…

Sugar Mist
2017-01-21 18:46
#4

Vi har en inomhushall bokad imorgon i ett par timmar, annars har vi inte gjort så mycket och har inte så mycket planer.

-

Jetaime
2017-01-22 09:13
#5

Var hemma hos mina föräldrar en stund efter jobb för att hämta en telefon som jag kunde låna och pappa hade fixat ett tillfälligt kontantkort så jag kan ringa och sms:a… Men iallafall skulle precis sätta mig i soffan och äta när Zuki sätter sig på andra sidan bordet på golvet och ska precis slicka sig mellan bena (😉) när jag tycker att det skymtar rött. Det enda jag kan få ur mig är typ "HAR DU BÖRJAT LÖPA?!?" och flyger upp, och Zuki slutar genast med det hon håller på med och kollar väldigt konstigt på mig och min syster (som också var där hemma igår) tyckte också att det såg rött ut, så med macka i handen lägger jag en skeptisk hund ner för att kolla om det var löp som kommit. Men nej, inget löp (bara 4,5 månad sen hon löpte, men man vet aldrig) a-bit-crazy-much. Men som sagt så känner jag på mig att löpet kommer tidigare än mars denna gången.. Hon är lite rödare där nere och kissar mer osv.. Men jag kanske bara är helt störd 😂

Fisherling
2017-01-22 09:33
#6

Tinjas bästa vän Kessac är helt övertygad om att Tinja ska börja löpa. Han är henne aldrig i baken men senast hängde han där så fort han fick tillfälle :P Det skulle vara på tiden, hon löpte senast Mars förra året… Iallafall. Idag blir det besök hos farmor och sen träning inför nya lydnadsklass 1. Måste slipa på rutan!

Annons:
Jetaime
2017-01-22 09:37
#7

#6 Skönt med så långt emellan löp annars (om man inte ska avla för då är det klart lite jobbigt…) Har hon bara löpt en gång tidigare, för visst löpte hon väldigt sent första gången?

Alla hanhundar tror alltid att Zuki löper eller ska löpa, vilket hon inte längre uppskattar speciellt mycket :P Vi har en aussiehane som bor ett par  byggnader bort, på samma gata, han är helt tokig i henne så han får gärna ha rätt denna gången iallafall ;)

Jetaime
2017-01-22 09:37
#8

Jag och Zuki blir upphämtade om ett par minuter sen blir det agilityträning :) Vi har hyrt nutrolin arena en timme idag.

Fisherling
2017-01-22 11:48
#9

#7 Ja, hon löpte första gången en vecka efter hon fyllt 1 år. Hanhundar brukar alltid tycka hon luktar gott, men nu är det extremt :P Men som sagt, skönt om hon löper en gång om året.

Upp till toppen
Annons: