Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 721 ggr
Jetaime
2/1/17, 6:10 PM

Negativa tråden Februari 2017.

Och en tråd för allt negativt som händer.

Annons:
LinDajSon
2/8/17, 7:24 PM
#1

När man läser beskrivningar av hundar och sedan får se klipp som… skvallrar om sanningen. Återigen kan jag konstatera att man ska aldrig, aldrig ska gå enbart på vad folk säger om sina hundar. Jag förstår att vi alla älskar våra små fyrbenta, men måste man höja dem till skyarna för det…

Fisherling
2/8/17, 10:07 PM
#2

Tycker det är så tråkigt när en riktigt bra hund paras ihop med en undermålig. 

Förstår inte varför folk med bra hundar lånar ut dem för avel till folk som uppenbarligen inte avlar efter rasens bästa?

Jetaime
2/9/17, 12:10 AM
#3

Ångest. Och att inte kunna sova… :(

Jetaime
2/12/17, 5:21 PM
#4

Jättenervös.. Har en kennelkonsulent som ska komma hem till mig imorgon.. Känns bara väldigt jobbigt liksom.

LinDajSon
2/12/17, 5:36 PM
#5

#4 Det går säkert bra ska du se

Sugar Mist
2/15/17, 1:03 AM
#6

Är så förbannat less på ptsd. Jag vägrar. Vill slita ut allt som har med min ptsd ur huvudet och fungera normalt igen, är så sjukt trött och ledsen och allt det på det. Jag vill inte mer.

-

Annons:
Jetaime
2/28/17, 11:34 AM
#7

Så, dom har stängt av vattnet här, eller nått (kommer inget iallafall), när jag stod i duschen med balsam (eller rättare sagt hårinpackning) i håret.. What to do. Ska snart köra till jobb… 🤐

Fisherling
2/28/17, 12:37 PM
#8

Tinja verkar helt ha glömt bort hur man gör skiften… Och då var de inte speciellt bra från början 😕

Jetaime
2/28/17, 5:48 PM
#9

Folk som låter sina hundar kissa i butiken, VARJE GÅNG! Inte lite heller. Förstår att det kan hända nångång, och så man säger till. Men hur kan man inte ha koll på sin hund.. speciellt när det händer varje gång dom är inne i butiken. Och hur svårt är det att säga till liksom.

Hade en hund (har kissar oftast på typ 3-4 ställen varje gång dom är inne) som precis kissade ner alla våra kundkorgar. Kul. Ägaren bara "Oj då". Sen hittade jag flera ställen inne i butiken också.. Ärligt talat.

Upp till toppen
Annons: