Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 726 ggr
Jetaime
3/17/17, 12:46 PM

Helgen 17-19 mars 2017.

Vad händer i helgen?:)

Annons:
Sugar Mist
3/17/17, 3:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vi har varit in till vet för att laserbehandla tassen, och jösses vad fina såren har blivit! Där han självamputerat dynan har det nu växt tillbaka, det är fortfarande köttigt och öppet men ser en sårkant! Samma sak med den delen han skalat av på andra dynan, sårkanten syns tydligt där också! Han verksr tycka lasern är behaglig då han somnade nu, men just att ta bort tassbandaget(usch och fy, enda gångerna jag sett honom riktigt arg) innan är ingen höjdare.. Fick även ett samtal av ett jobb jag sökt, och ska in dit på morgonen på måndag och vara med på ett möte och känns allt bra börjar jag(vad jag fattade det som) redan på tisdag! Är helt lyrisk!! I helgen var det tänkt att jag skulle åkt och vara åskådare på vallning men det körde ihop sig lite, så jag ska försöka laga min cykel och få färdigt mitt rum!

-

Jetaime
3/17/17, 3:38 PM
#2

Jag har varit hos läkaren idag, och nu håller jag på att tvätta! Missade förra tvättiden så har en del att tvätta denna gången.. 🤪 Lite av Zukis saker också. 

Imorgon är det nybörjarkurs i agility.. och lite träning med Zuki också tänkte jag, söndag.. ingen aning än.

Stormvindh
3/17/17, 5:13 PM
#3

I helgen har Malmö sin utställning, så jag ska dit med Lava och ställa i valpklass och framförallt träffa syskonen! Vi ska upp redan imorgon och sova hos Lavas brorsa som bor i Malmö, och så är utställningen på söndag då.. Sen ska jag väl halvt plugga ihjäl mig också, typiskt nog så har de lagt en hemtenta just lördag till söndag i min ena kurs… Så ska försöka hinna med den innan vi ska iväg imorgon, får bli att gå upp riktigt tidigt bara för att kunna plugga.. Finns ju roligare anledningar att gå upp tidigt om man säger så ;)

Medarbetare på Vallhundar

Fisherling
3/17/17, 5:47 PM
#4

Jag har ingen aning. Skulle ha tävlat agility, men missade ju anmälningsdatumet.. 

Ska försöka dra ihop träningskompisarna och öva lite drag och annat :D
Måste nog även försöka boka fysio till Tinja, nu när jag droppar ner till 25h/veckan.

LinDajSon
3/18/17, 7:29 AM
#5

Ska ut på skotertur i dag, upp till en tjärn och försöka dra upp lite fisk… svårt att bestämma mig för vilken hund jag ska ta med mig.

Jetaime
3/18/17, 2:10 PM
#6

Lite RC-träning med lillan efter kursen idag! Introducerade hela balansen för första gången sen vi började träna om, på slutat förra gången, så idag körde vi gång på hela direkt. Gick ganska bra, lite fler missar/höga träffar idag, men ganska så nöjd ändå. 

Hennes tre olika träffar som jag accpeterar.
https://www.instagram.com/p/BRx79LFD3Dm/?taken-by=drnraraa

En film till med lite balndat..
https://www.instagram.com/p/BRx528IDtiq/?taken-by=drnraraa

Annons:
LinDajSon
3/18/17, 4:43 PM
#7

Blev en vanlig utflykt istället med K och F, husse tog de andra. Blåste för mycket där vi skulle ha fiskat, iofs började det blåsa hos oss med men vi hade lite halvt om halvt lä där vi satt…

Jetaime
3/18/17, 10:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Lite screen shots från träning idag. Tre olika typ av träffar, en per rad..

Jetaime
3/19/17, 7:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Blev en liten springtur idag ändå! Kort runda idag bara .

Upp till toppen
Annons: