Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 385 ggr
Jetaime
2017-03-24 13:53

Helgen 24-26/3.

Vad händer hos er i helgen?

Annons:
Jetaime
2017-03-24 20:47
#1

Idag blev det ett par timmar på klubben i förmiddags, i det fina vädret! Blev kontaktfältsträning på balansen och sen började vi lite smått med A:et också, känns som det är dags att ta tag i det också nu :)

Annars inte så mycket mer idag. Blev en kortare joggingtur på 3 km nu i kväll.. 

Imorgon kanske lite agilityträning.. har inte tränat så mycket senaste tiden, vi tävlade för någon vecka sen och då tränade vi väl nån gång innan det bara. Skulle nog vara bra att "köra igenom" henne lite, hon är nog bra taggad ändå.. hähä. Blir lite slöare av löpe men ja..  Vi ska ju tävla på söndag eftersom det inte blir Finland än..

LinDajSon
2017-03-24 21:07
#2

Tycker du tränar hela tiden, jag. :p

Jetaime
2017-03-24 21:19
#3

#2 Skiljer på agility och kontaktfältsträning 😃 Var ett tag sen vi körde en riktigt bana/övning iallafall. Man ja nått måste vi ju underhålla oss med haha :p

Fisherling
2017-03-25 08:52
#4

Jag har ingen bil den här helgen heller. Annars hade jag tänkt vara med och fira våffeldagen idag på klubben… Får se om hon jag känner som bor i närheten av mig också ska dit, då kanske jag kan få hänga med i hennes bil.

Annars blir det långpromenader för hela slanten. Var ute på 2 timmar lång morgonpromenad igår. Så himla fint väder! Solen skiner, fåglarna kvittrar, det blåser inte allt för mycket. I skogen märks det knappt. 

Får se om det blir lite skoj-träning också.

LinDajSon
2017-03-25 17:40
#5

Vi har varit iväg och tävlat rally (gick jättebra), hälsat på mina föräldrar och sen på hemvägen sett ett gäng renar. Fint väder men lite blåsigt! Nu har jag kraschat i soffan och tänker inte göra något mer i helgen.

Jetaime
2017-03-25 17:41
#6

#5 Grattis! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: