Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 511 ggr
Jetaime
5/26/17, 5:59 PM

"Långhelg" 25-28 maj.

Var har ni hittat på/ska ni göra i helgen?

Annons:
Jetaime
5/26/17, 6:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vi har varit i varberg igår och idag och tävlat agility. Dock stolpe ut båda dagarna. En del fina saker har vi iallafall fått med oss. 

Vi tog oss trots allt igenom 3 av 4 lopp (Det diskade loppet är nog ändå ett av dom loppen som jag är mest nöjd med, fram tills disken på slutet). Nollade ett (dock klantade matte till det på slutet så vi förlorade en massa dyrbar tid, åkte ner till plats nummer 5 istället och blev utan både SM-pinne, placering och cert, precis som i alla andra lopp senaste tiden) Förutom det loppet hade hon snabbast tid i dom andra, av alla som tog sig igenom! (men vad hjälper det när man river eller hoppar balansen 🤐) Hon gjorde en fantastiskt fin balans igår (hon hoppade idag, nog största besvikelsen faktiskt… såg det inte heller först efteråt på filmen att hon hade hoppat).

Hon REV två hinder, ett i varje lopp, på 45cm… Hon brukar hoppa 60cm och river "aldrig". Dom loppen på 50cm rev hon inget. Hände faktiskt senast också när det var på 45 cm. Slarv-fröken!

Men för att samanfatta resultat så åkte vi hem med en SM-pinne i hoppklass och vår första pinne på den nya kvalperioden. 

Nu laddar vi om inför söndag då det är dubbelklass 3 i Forsakar. 

Blir nog en sväng till klubben imorgon för att köra lite kontaktfält också… Annars ska vi mest vila upp oss imorgon.

Sugar Mist
5/26/17, 6:34 PM
#2

Jobb imorgon, ska faktiskt ut på kvällen också. Idag har jag köpt klänning och gått runt på stan(FY vad varmt det är..) och ska försöka träna hästen på söndag tror jag.

Jack ska få lalla runt i trädgården och ev. köra lite lydnad nu på kvällen :)

-

Fisherling
5/27/17, 12:39 AM
#3

Jag har gjort stormiddag för mina närmsta vänner och deras pojkvänner. 10 pers blev vi. Kommer bli en hel del när vi alla har partners och barn! Ett barn är redan på väg 😍

Jag har världens bästa vänner. I födelsedagspresent fick jag en picknick på Skansen med alla vännerna. Bästa presenten!

LinDajSon
5/27/17, 5:38 AM
#4

Sökfigge och skrivare i dag, i regnet. Tjihoo. :P

LinDajSon
5/28/17, 7:28 PM
#5

Tävlat i dag, jättedumt för jag har feber och mår skitdåligt. Men mjeh, det gick hyfsat. :) Kaiju vann och Jin kom tvåa, ombytta roller från förra helgen. Jin flippade ur men vi tog oss i alla fall igenom med uppflyttspoäng och därmed har han LD Startklass. Kaiju gick lika stabilt som sist, blev lite högre poäng nu bara. Nu blir det soffa, Alvedon och brasa i kaminen för mig resten av kvällen…

Fisherling
5/28/17, 7:52 PM
#6

Är på väg upp till Norrland med alla hundarna. Ska bli härliga dagar :)

Annons:
Jetaime
5/28/17, 8:01 PM
#7

#5 Grattis! :D

Jetaime
5/28/17, 8:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#8

Idag har vi tävlat i Forsakar. Blev ännu en SM-pinne i hoppklassen! Dessutom vårt första CERT!!! Hon gick så jäkla fint idag, tyvärr stolpe ut i dom andra loppen men mycket fina bitar!

Upp till toppen
Annons: