Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 336 ggr
Jetaime
7/14/17, 4:02 PM

Helgen 14-16/7-17.

Vad händer hos er i helgen?

Annons:
Jetaime
7/14/17, 4:05 PM
#1

Jag har en jobbhelg denna helgen, så jobbar idag och imorgon. Tänkte dock försöka hinna med lite agilityträning efter jobb imorgon. Sen är det inoff. agilitytävling i Skurup på söndag. Dom ska utbilda en ny tävlingsledare och vi behöver träna på att tävla på olika kontaktfält, så why not liksom ;)… Ska även hjälp till att vara funktionär på söndag.. Annars har vi inte så jättemycket planer faktiskt.

Fisherling
7/14/17, 11:06 PM
#2

Sliter ute på gården i Ljungaverk. Men jag har anfall haft tid över för att börja spåra, och jäklar vad att det går! Fantastiska lilla pil!

Sugar Mist
7/14/17, 11:07 PM
#3

Kennelläger och valpmys för hela slanten i helgen

-

Jetaime
7/15/17, 9:40 AM
#4

#2 Härligt :) Skulle också behöva "ta tag i" att börja spåra ordentligt med Zuki igen, men det är så tråkigt att spåra själv.. speciellt när man själv kan så lite om det (och inte vet något bra ställe att lägga på..)  går oftast lite i perioder för oss.. spårade lite grann efter Zukis op. i våras för att hon inte fick anstränga sig så mycket, men hon tycker det är jättekul.

#3 Jag vill också ha valpmys 🤪

Jetaime
7/15/17, 9:46 AM
#5

Ska antagligen börja tävla lite med en klubbkamrats aussie i agility så ska ev. testa springa lite med henne idag… Hon är också i klass 3 precis som Zuki och går i Large, men hennes matte hinner inte tävla henne så mycket i agility längre så därför frågade hon ifall hennes hund kunde hänga med oss på några tävlingar (för att agility är bland det roligaste som finns enligt Zoe) :) Helt okej för min del, men vill gärna lära känna henne lite först, både för min och hennes skull.

Sugar Mist
7/16/17, 8:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#4 Det var det bästa jag gjort- någonsin 😍

-

Annons:
LinDajSon
7/16/17, 10:06 PM
#7

Haft fullt upp hela helgen. Knappt hunnit med hundarna ens en gång. Jag är så t r ö t t, trött-trött-trött. Skulle behöva en riktig vilohelg snart.

Upp till toppen
Annons: