Annons:
Etikettmh-mt-bph-och-problem-beteenden
Läst 1486 ggr
Jetaime
4/6/15, 9:48 AM

MT 19/4

Fick precis reda på att jag kom med på Sjöbos MT den 19/4. Ska bli jättespännande och roligt, men jag känner mig lite nervös samtidigt 🤪 

Var väldigt synd att syster Indi inte kom med på samma, hade varit väldigt kul att se hur syskonen reagerade/agerade utifrån samma förutsättningar, så att säga.

Annons:
LinDajSon
4/6/15, 1:42 PM
#1

Lycka till!

Jetaime
4/6/15, 5:32 PM
#2

Tack :)

Jetaime
4/19/15, 1:59 PM
#3

Det blev ett godkänt MT på 422p och jag är otroligt nöjd och stolt över min hund!

Jetaime
5/7/15, 1:05 PM
#5

Sådär, ja!
Det var ganska roligt för mig att se efteråt vad tusan hon höll på med på det momentet när gubbarna med stirrande ögon står i en halvcirkel och sen kommer det upp en i mitten. För Zuki fattade nog aldrig att jag sprang iväg till en början, så hon bara sitter och väntar och fokuserar på att jag ska komma tillbaka 🤪. Och det är såklart svårare att vara tuff när matte är försvunnen ;).

LinDajSon
5/7/15, 1:10 PM
#6

Ahh, kul, grattis!! :)

Annons:
Jetaime
5/7/15, 1:44 PM
#7

Tack :)

mingman
5/7/15, 9:53 PM
#8

Titta vilket bra ljud! Där har jag ju jättebra ljud för skotträning (Fidd har fått för sig att skott är läskigt, men det ska jag nog få ur honom!)

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

Jetaime
5/8/15, 3:55 PM
#9

#8 Kul att kunna stå till tjänst! 🙂
Det var väldigt varierande ljud/styrka på skotten som sköts tyckte jag, vissa var mycket högre än andra.

Upp till toppen
Annons: