Annons:
Etikettutställning-och-övriga-sporter
Läst 1593 ggr
emeliagranstrom
2015-05-04 11:32

3 utställningar - 3 Cert

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan inte beskriva min lycka efter helgens utställningar så jag måste bara få skryta lite☺️ Lördagen: Cert, BIR och BIS-3 Söndagen: Cert, BIR och BIS-4 Förra helgen: Cert och BIM Lukas är bara 21 månader så ett till Cert efter 24mån så är han fullcertad. Detta hade jag aldrig kunnat tro! Nog för att han är snygg men de känns bara overkligt!❤️ Nu tar vi sikte på att va redo för appellen till hösten, spåra kan han och lydnaden är okej, måste bara få till framförgåendet och budföringen så blir det prima.

Annons:
LinDajSon
2015-05-04 16:08
#1

Grattis! Kan du inte dela med dig lite av den skrivna kritiken, vore jätteintressant för en oinsatt som jag att få se lite hur domarna resonerar när de dömer. Andra som vill dela med sig får gärna göra det också, gärna med uppställd bild på hunden så man får en liten överblick.. :)

Jetaime
2015-05-04 21:42
#2

Grattis! :D

Jetaime
2015-05-04 22:23
#3

Kan leta fram Zukis kritik från utställningar förra året :) Dock är det väl inte världns bästa! Tänkte att jag skulle få till någon utställning i år också, hon har mognat så mycket i kroppen och är så mycket finare än hon var för bara ett år sen så ska bli spännande att se vad dom säger nu ;)

Upp till toppen
Annons: