Annons:
Etikettpresentation-kennel
Läst 3123 ggr
Lydnadsvovve
2015-10-10 14:12

Bästa Australian shepherd kennel?

Hej hej! Söker en Aussievalp till våren men har hört att det är viktigt att välja en hund/valp från rätt uppfödare. Har ni några bra förslag på en kennel som säljer "Allround-Aussies"? Kommer satsa min Aussie på mest lydnad, agility, freestyle och långa härliga promenader.

Annons:
CayKantos
2015-10-10 16:37
#1

Är själv ute på kennelletande och har fått massor med hjälp av alla på denna sida! :D

kan säga det MÅNGA härinne borrade in i hjärnan på mig, mentaliteten är allt och intet, och själcklart den fysiska hälsan också, men bara för att det kan vara så svart att hitta mentalt bra aussies då många avlar på meriter, vilket är en bra bonus, men inte borde vara kravet man avlar/köper valp på :)

Det var det jag uppfattade och har nu hittat ca 3-4 kennlar jag ska ta kontakt med till nästa år :)

Good Luck!

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Jetaime
2015-10-13 10:37
#2

Vad eller vilken Kennel som är den 'bästa' är väldigt individuellt vad man tycker, har för värderingar och förväntningar, och självklart vad man är ute efter. Kika runt lite och prata med olika uppfödare, kolla upp hundar på skk's hunddata osv :)

Lydnadsvovve
2015-10-18 22:18
#3

Tack för tipsen! :)

Upp till toppen
Annons: