Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 598 ggr
Jetaime
9/7/16, 9:44 PM

Positiva Tråden September 2016.

Dags för en ny tråd med massa positivt!

Annons:
Stormvindh
9/9/16, 1:28 AM
#1

Nu blir det förhoppningsvis valp snart!! Inom 2 månader plus/minus någon vecka eller så… Känns konstigt att det är dags nu snart efter ett års planering..! Taggad till tusen! :D

Medarbetare på Vallhundar

Fialialej
9/9/16, 2:34 PM
#2

Har börjat agilitykurs - känns gött!
Har fått igång rallyträningar på klubben två ggr/vecka, och det funakr jättebra! 

Jag och alva har en del rallytävlingar inplanerade framöver också så det känns kul. Nu kör vi igång efter semestern igen. :)

"På natten är alla katter svarta"

Jetaime
9/9/16, 3:02 PM
#3

#2 Vad kul med agilitykurs :) Går ni på brukshundklubben eller privat? :)

Fialialej
9/10/16, 12:10 AM
#4

#3 ja jättekul! Det är på klubben, men vi har hyrt in en privat instruktör eftersom vi intr har några aktiva agilityinstruktörer just nu. JL Agility heter hennes helt nystartade företag. :)

"På natten är alla katter svarta"

Jetaime
9/27/16, 1:01 PM
#5

Jättebra vallning med lillan idag! Till och med instruktören var ganska imponerad över hennes flanker idag (hon sa vid första tillfället att det nog blir svårt (nästan omöjligt) att få ut henne tillräckligt vid hämten) så det är sjukt roligt att det går framåt! Dock så är farten något reducerad när hon blir osäker.. vilket vi måste jobba ännu mer på. Även fösningen gick riktigt bra idag (tillslut😎)!

LinDajSon
9/27/16, 10:28 PM
#6

Kanske hittat en gård, sen har jag bestämt mig för att köra en agilitysatsning med Feng. ^_^ Väntar på att få tillbaks mina stängselstolpar så ska vi börja fila på slalom, kollat runt lite hemma efter hindermaterial också.

Annons:
Jetaime
9/27/16, 10:35 PM
#7

#6 Knappt avundsjuk alls. Hoppas allt går vägen :)

Och kul med agility!

Upp till toppen
Annons: