Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 427 ggr
Jetaime
1/6/17, 10:55 AM

Helgen 6-8/1.

Vad händer i helgen? :)

Annons:
Jetaime
1/6/17, 2:47 PM
#1

Lite kf-tränig för Zuki idag. Körde ut till klubben och tränade idag. Lite mer space och lite längre nedfart.. "nytt" ställe och "ny" nedfart + högra fart och mer galopp, tja.. det blev lite som att börja om igen. Väldigt många höga träffar (räknas inte som fem fel på tävling, men man vill ju ha lite marginal än en tå.. hähä) och sen skutt över kf. Vi får jobba på det. I trav så tänker hon väldigt bra, anpassa, men så fort farten (galopp) kommer in så stänger nog en del av hjärnan av också x)

https://www.instagram.com/p/BO7IdVOjQ01/?taken-by=drnraraa

Skule behöva städa och dammsuga osv idag. Zuki fäller så det ser förjävligt ut här inne.. Men typ all motivation att resa sig upp igen försvann.

Vet inte riktigt vad vi ska göra resten av helgen.. Tvätta imorgon. kanske ska passa på att tvätta Zukis saker också imorgon..

LinDajSon
1/6/17, 3:55 PM
#2

Haft en surdag i dag. Blev väckt runt 9 av sambon, fick gå upp och börja med att ta ut alla hundar, mata alla djur, fixa bilen som inte ville gå ordentligt, lunchrasta hälften av hundarna, åka ut och handla, kom hem och fick städa av vedspisen och tända eld på lite ved (efter att ha efterlunchrastat de andra två hundarna), nu lagar jag mat och är LITE less. Kallt är det också. Tråkdag.

Sugar Mist
1/6/17, 11:03 PM
#3

Har haft en vorstehhanne på 8,5 månader på besök här sedan igår, och han åkte hem tidigare idag, vilket är skönt, är öm i axlar och armar efter att ha varit ute och gått med honom :p Imorgon ska jag smita in till stan utan hund och knalla runt på MyDog med en vän, ska bli kul, inte varit där sedan 2014 På söndag rullar bilen tillbaka upp till Forshaga, ska verkligen bli skönt att komma hem igen :)

-

Jetaime
1/7/17, 5:30 PM
#4

Har varit så sjukt effektiv idag.. Tvättat både mina kläder/sängkläder/handdukar och Zukis filtar, fällar och handdukar :P Hur många maskiner som helst! Dammsugat och torkat golvet (men Zuki fäller och det är bajsväder ute, så det lär bli både hårigt och tassar över allt snart igen).. Bäddat rent i sängen, diskat och städat toaletten. Zuki har mest chillar idag, förutom två lite längre promenader ;)

Fisherling
1/7/17, 6:16 PM
#5

Vi ska åka och träna agility ikväll! :D

LinDajSon
1/7/17, 6:46 PM
#6

Feng höglöper så vi har en del allsång här för tillfället. Eller ja. Kappvissling. Högst charmerande ;). Just nu ligger grabbarna och sover hos mig i soffan, vi passade på att träna lite lydnad förut, man ska ju utnyttja störningen. Tänkte låta Feng valla av en ruta i morgon och köra upplet. Jag skulle gissa att det blir… lite jobbigare… för grabbarna grus. Nåja. Vi har fått en hel del snö det senaste dygnet så jag hoooooppas att vi får lite skoterspår att gå på snart.

Annons:
Fialialej
1/8/17, 12:53 AM
#7

Har inte ens tänkt på att det är helg. 😂 Skulle vilja och behöva ta mig ut i skogen imorgon med hundstackarn. Får nog bli en busstur ut till BK. Har ingen bil..

"På natten är alla katter svarta"

Upp till toppen
Annons: