Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 524 ggr
Jetaime
1/27/17, 10:19 AM

Helgen 27-29/1.

Vad händer i helgen?:)

Annons:
LinDajSon
1/27/17, 11:07 AM
#1

Bygga två boxar i hundhuset. Om det håller sig fruset så tänkte jag åka lite skidor med vovvarna.

Fisherling
1/27/17, 1:38 PM
#2

Vet inte riktigt. Ska hänga med kompisarna imorgon iallafall, på söndag kanske det blir sök. Får se om jag får låna bilen.

Jetaime
1/27/17, 1:45 PM
#3

Agilitytävling på söndag.. Årets första, men är inte alls taggad, men vet att jag kommer att åka ändå. #knapptless 

Vet inte annars.. Blir nog en sväng till klubben imorgon för jag har en känsla av att lilla fröken röd är ganska taggad med tanke på hur sparsamt vi tränat agility senaste månaderna. Plus att hon flippar alltid ut lite extra mycket i nutrolin arena… såååå…

Jetaime
1/29/17, 5:51 PM
#4

Årets första disk avklarad. 1-0 till banan så här i början av säsongen.  Zuki räddade mig genom hela banan tills jag tillslut springer på fel håll och skickar henne på fel hinder (hade ärligt talat ingen aning av var jag skulle först hund är i luften). Jag tror inte heller jag kunde mått sämre idag, men ändå glad att jag åkte. Fick väldigt fin teamkänsla och det kändes så roligt att springa agility igen.. Och den totala lyckan hos min bästa vän.. Finaste, bästa, älskade lilla hund ❤️ (jag önskar bara att jag kunde lösa kontaktfälten så jag kunde få tillbaka denna glädjen i agilityn istället för den fruktansvärda och ständiga ångesten jag har..). Behöver dessutom en ny plan inför året.. So sick of everything.

Upp till toppen
Annons: