Annons:
Etikettagility-klicker-freestyle-rallylydnad
Läst 681 ggr
Fisherling
2/14/17, 8:55 AM

Tävlingstråden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att vi kunde ha en generell tråd för alla tävlingar vi vill anmäla oss till/har anmält oss till/ ska åka på/ har åkt på och allt som har att göra med dessa 😃

Annons:
Fisherling
2/14/17, 8:56 AM
#1

Jag har anmält mig och Tinja till ett par agilitytävlingar! Är riktigt nervös, trots att det är rätt lång tid kvar. 

Efteranmälde mig även till en som var stängd, hoppas jag får komma med. Vill få debuten avklarar så fort som möjligt 😂

Jetaime
2/14/17, 9:52 AM
#2

Jag velar fram och tillbaka om jag ska anmäla mig till två tävlingar i mars eller inte. Det är nutrolin (ho3x2 ag3) den 12/3 och halmstad (ho3x3) den 14/3. Iom det är i början av mars så troooor jag att jag chansar att anmäla oss ändå faktiskt…ska bestämma mig nu i veckan bara några dagar kvar innan anmälningstiden går ut. Plus att jag tänkte ha bestämt mig för att mäta henne eller inte till nutrolins tävling…

Jetaime
2/14/17, 11:53 AM
#3

Ops.. kollade visst fel på datumen Nutrolins tävling är inte först 26/3.. åh. Det är iofs en tävling i Ulricehamn den 18-19 (Kungahoppet) men då måste jag fixa boende också och jag vet inte om jag orkar det eftersom jag inte vet ifall jag kommer kunna åka eller inte.. Så blir nog bara halmstad då.

Saizetx
2/14/17, 6:53 PM
#4

#2 Ta den i Halmstad, så kan jag komma och hälsa på er och skaffa mig en uppfattning om rasen. 😉

Jetaime
2/14/17, 7:32 PM
#5

#4 Bestämde mig för att anmäla till Halmstad så får vi bara hoppas att vi kan åka!:) Är du där får du gärna får du hemskt gärna träffa Zuki, hon är ju inte hela rasen, men en individ åtminstone ;)

Saizetx
2/14/17, 7:59 PM
#6

#5 Yay! :D Jag bor ju i Halmstad, så jag hade ändå planer på att dra dit och kika. :)

Annons:
Tina
2/14/17, 8:12 PM
#7

Jag är sååå trött på att vänta på att Ellie ska börja löpa, så nu har jag anmält oss till tävling i rallylydnad fortsättning den 5/3. 
Börjar hon löpa innan dess så blir jag glad, för nu har jag väntat på löp sedan november, och börjar hon inte löpa så blir jag glad för då kan vi tävla - win win!

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Jetaime
2/14/17, 8:31 PM
#8

#7 Oj så långt hon "dragit över" på tiden isåfall.. Brukar hon vara så oregelbunden?

Jag hoppas verkligen inte att Zuki väntar så länge, men hon brukar vara ganska punktlig. Har nästan alltid 6 månader emellan..

Tina
2/14/17, 8:45 PM
#9

#8 Hon har bara löpt två gånger hittills. Hon hade ca 8 månader mellan första och andra löpet,  tikar i hennes släkt har ofta 8 månader mellan löpen enligt uppfödaren. Men jag räknade ändå med att löpet kunde börja i november efter 6 månader. I mitten på januari hade det gått 8 månader, så nu har hon dragit över. :/

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Jetaime
2/14/17, 8:48 PM
#10

#9 Jobbigt att inte kunna planera nått!

Upp till toppen
Annons: