Annons:
Etikettaussieprat
Läst 553 ggr
MTVinga
7/17/17, 11:50 PM

Försäkring

Vad har ni för försäkring och är ni nöjda med den?

Annons:
Lona
7/18/17, 12:04 AM
#1

Jag har förvisso inte aussie men har Agria till mina hundar (labbe och cairnterrier). Är väldigt nöjd med dem, har haft Agria i över 25 år och mina hundar har varit sjuka en hel del - aldrig varit några som helst problem med handläggning och ersättning. Faktum är att de nästan är lite väl okritiska ibland med vad de ersätter ;-)


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

LinDajSon
7/18/17, 7:16 AM
#2

Agria. Jättenöjd. Haft djur försäkrade i Aria i 20 år nu. :)

MTVinga
7/18/17, 7:59 AM
#3

Jag satt igår och läste på en del och föll också för Agria. Men har lite dålig erafrenheter av dem när det gäller hästar, men kan ju skilja på djuslag. Så kul att höra att ni är nöjda. Det är en djungel i försäkringsvärlden.

Fisherling
7/18/17, 9:33 AM
#4

Har Agria sen mamma rage-quittade Folksam och skrev över Tinja på mig.

Är nöjd hittills :P

Jetaime
7/18/17, 10:12 AM
#5

Jag har också Agria till min. Aldrig haft några problem.

McKenzi
7/18/17, 12:39 PM
#6

Har Folksam och är jättenöjd! Har blivit en del vändor till veterinären under åren och har aldrig haft några som helst problem med Folksam.

Annons:
Sugar Mist
7/18/17, 8:58 PM
#7

Har Agria och är jättenöjd!
Fått allt ersatt väldigt fort och smidigt, och har blivit en hel del vändor det senaste halvåret men även när det var massa krångel med att skriva över från årsbetalning till autogiro var det ingen tvekan om att ersätta skadan ändå.
Har han försäkrat för allt förutom avelsförsäkringen.
Lite synd att dom inte ersätter laser, men annars är jag väldigt nöjd.

Valpen blir helt försäkrad i Agria med alla tillägg.

-

tiger tok
7/19/17, 8:01 AM
#8

Har inte aussie men hunden är försäkrad i Agria, har dock aldrig behövt använda försäkringen och hoppas att jag slipper!

reverse
7/19/17, 11:56 AM
#9

Har If. Aldrig haft några problem, de har betalat allt utan knussel. Hög självrisk, men jag har tyckt att det varit skönt att veta att det är den summan och sedan tillkommer inga procent hit och dit på resten. Dock kommer jag nog prova något annat försäkringsbolag i framtiden om det blir fler hundar.

 //Lina

Upp till toppen
Annons: