Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 347 ggr
Jetaime
2017-07-21 09:35

Helgen 21-23/7-17.

Vad händer hos er i helgen? :)

Annons:
Jetaime
2017-07-21 10:41
#1

Jag jobbar idag, men är ledig imorgon :) Blir nog lite kontaktfältsträning tror jag… Ska tävla sen på söndag-måndag i Kungälv (lite märkligt att lägga en tävling söndag-måndag..).. Tror det blir att jag kör upp tiiiidigt på morgonen på söndagen… Typ strax innan kl 5 (Large har BV 8.30). Känns som att det inte kommer bli en superlång dag, så känns lite blää att inte ha någonstans att ta vägen efter tävlingen eftersom jag tänkte stanna kvar till måndagen men inte har bokat boende någonstans.. Hade helt enkelt inte pengar till det också så jag tänkte bara sova i bilen. Menmen… Är ärligt talat inte supertaggad på att tävla öht..

Sugar Mist
2017-07-21 22:48
#2

Jobb idag, ledig i helgen.
Blir spår och städa, fortsatt lägenhetssök och på kvällen är det grillning med jobbet.

Får se om det blir något mer i helgen, tror inte det dock :)
Är rätt slut som människa just idag, haft rätt mycket på fatet senaste tiden.

-

Fisherling
2017-07-22 14:00
#3

Vi tar det lugnt. Jag har en fruktansvärd huvudvärk. Bakade rabarberpaj igår. Ska äta den och tycka synd om mig själv :P

Jetaime
2017-07-23 09:57
#4

Blev tyvärr ingen tävling för mig idag eller imorgon. Hade fixat och förberett allt både inför tävlingen och Tyskland men när det var en timme kvar tills jag skulle stiga upp och jag fortfarande inte hade somnat så bestämde jag mig för att stryka mig :( så himla besviken när jag väl bestämt mig för att åka och gjort det bästa av allt… aldrig missat en tävling eller strukit mig någonsin tidigare.. har försökt sova nu under morgonen också men somnade till en timme mellan 6 och 7 bara. Helt hopplöst detta.

LinDajSon
2017-07-23 10:19
#5

Var på marknad i går, Feng hängde på. Köpte tre fårskinn och ett läderkoppel. Efter det drog vi ut på en ordentlig tur med fyrhjulingen. Övriga har inte fått gjort många knop.

Fisherling
2017-07-23 10:24
#6

Idag ska jag lägga ett spår till Tinja, se om hon kommer ihåg något :P

Annons:
Upp till toppen
Annons: