Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 680 ggr
Jetaime
8/4/17, 5:10 PM

Helgen 4-6/8-17.

Vad har ni för planer i helgen ?:)

Annons:
LinDajSon
8/4/17, 6:22 PM
#1

Agilitytävling på klubben, ska vara där (med jobbet, vi har monter) i morgon. Annars inget planerat. Ledig i dag, varit ute och plockat lite mer hjortron. Myspys i skogen.

Jetaime
8/4/17, 9:34 PM
#2

Jag har tränat lite idag med både Zuki och Zoe :) Med Zuki var det mest fokus på kontaktfälten och olika kommandon efter. Och med Zoe låg fokus på fart och "runt". Båda töserna gjorde väldigt bra ifrån sig och jag är nöjd med båda! För Zoe blev det nog sista genrepet för oss som ekipage innan vår "debut" tillsammans på tisdag! Inga planer imorgon och på söndag är det agilitytävling i Ystad!

Jetaime
8/4/17, 9:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

:)

Jetaime
8/4/17, 10:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

…och jobbar på att komma på namn till denna lilla damen.

MTVinga
8/5/17, 7:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Idag blir det valpmys igen! Ingen är gladare än jag.

Fisherling
8/5/17, 1:47 PM
#6

Igår tränade vi lite agility. Eller tja, jag agerade instruktör och Tinja demonstratör 😃

Idag är vi hundvakter. Imorgon ska jag träffa kompisar.

Annons:
tiger tok
8/6/17, 7:37 AM
#7

#4 Ser ut som en liten Ica! Eller kanske Måna? Luna?

TiaAce
8/6/17, 12:03 PM
#8

#4 Jatteesooot ❤️ Hur lange maste du vanta tills hon kommer?

Sugar Mist
8/6/17, 6:45 PM
#9

Grubblat på namn hela helgen men har kommit fram till att hon ska få heta Salt.
Så när jag är tillbaks på jobbet ska jag fixa bricka till henne och köpa det allra sista, för då är det bara en vecka kvar.

Igår la jag två spår, ett personspår och ett viltspår.
Vilken skillnad, väldigt disträ och lättdistraherad i personspåret och pang på rödbetan i viltspåret. 
Tror jag hittat vår grej ❤️

Ikväll ska vi gå ett längre viltspår, han verkade himla tillsfred igår efter minispåret.

-

Jetaime
8/6/17, 9:36 PM
#10

#7 och #8 Jag har funderat på det ett tag nu och jag tror att hon kommer få heta Maeve! (En agilitykompis påpekade snabbar att hon kommer att få hela lite allt möjligt på framtida agilitytävligar, hihi). Hon får inte komma till Sverige först hon är 15 veckor pga regler kring rabiesvaccinstione. Så i början på oktober. (Hon blev 6 veckor i torsdags).

Jetaime
8/6/17, 9:40 PM
#11

Idag har jag tävlat agility… Zoe fick följa med idag också, trots att tanken var att hennes matte skulle sprungit med henne själv. Kortfattat lyckades jag och hundarna diska oss i 6 av 6 möjliga lopp. Känner mig så bra 😂… Men det var vinna eller försvinna med Zuki (så många bra delar…små missar i hopploppet och agilityn var inte alls för oss eftersom vi inte kommit till såna sektioner som fanns efter balansen idag) och med Zoe var det lite små missförstånd, vi har trots allt bara tränat tillsammans två gånger. Heja oss 🙈

Upp till toppen
Annons: