Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 459 ggr
Jetaime
8/28/17, 3:59 PM

Positiva tråden Aug/sept 2017.

Här går det bra att dela med sig av allt positivt som händer! :)

Annons:
Jetaime
8/28/17, 4:12 PM
#1

Jag kan knappt fatta att Zuki är SM-klar! Så långt innan kvalperioden är slut!!! Hon är dessutom den, tillsammans med en annan hund som har näst mest SM-pinnar under denna kvalperioden so far (i large) och sist jag kollade så låg hon även på en 12:e plats på SAgiK's "Årets Agilityhund" i Large av drygt 200 hundar.

Hon fick sista agilitycertet och blev dessutom Agilitychampion i agilityklass också i lördags! Så det är ganska häftigt ändå!!! Två championattitlar!!

Fisherling
8/29/17, 4:18 PM
#2

Tränade med Tinja idag, himla härligt! Fast det var väldigt varmt och kvavt på slutet 😛

Men så sparkade jag mig i ändan och skaffade en youtube-kanal.

MTVinga
8/30/17, 6:15 PM
#3

Jag är så otroligt glad för min valp. Hon har varit med mig på mitt jobb som hovslagare tre dagar nu. Hon sitter i en bur av kompostgaller i stallen och antingen sover hon eller ligger och tittar på mig. Bara något litet pip ibland när jag går ut. Så obrydd av nya miljöer. Det enda som är jobbigt är hennes okristligt tidiga morgonrutiner. Haha. Men det går väl snart över. :-D

MTVinga
9/13/17, 4:33 PM
#4

Valpkurs med Vinga igår. Hon skötte sig som en stjärna. Fint fokus på mig hela tiden. Men man blir tydligen trött av kurs, sovit som en sten hela dagen. Mycket som ska bearbetas.

Fisherling
9/30/17, 2:28 PM
#5

Tinja slår till med förstapris och förstaplats på 273,5 poäng idag i lydnadsklass 1! 🏆✨

Tror vi ligger kvar i klass 1 tills nästa höst. Har bara en till lydnadstävling bokad i år och den är på hemmaklubben. Kanske kör någon tävling till i klass 1 nästa vår, försöka ta LD1. Vi har fortfarande lite att slipa på, speciellt fjärren lämnar mycket att önska. Men det känns riktigt skönt att ha uppflytten ur vägen! 😃

Upp till toppen
Annons: