Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 3568 ggr
Jetaime
8/30/17, 3:35 PM

Vad har ni gjort/ska ni göra idag? #3

Var har ni gjort/ska ni göra idag? :)

Annons:
Jetaime
8/30/17, 4:22 PM
#1

Jag har inte gjort så mycket i förmiddags, men jobbar nu på eftermiddagen så Zuki har mest vila idag.

Fisherling
8/30/17, 6:32 PM
#2

Vi ska tävla i Norrortscupen del 3, en årlig inoffare :)

Jetaime
8/31/17, 12:38 PM
#3

Lite agilityträning nu i förmiddags. Får se vad som händer resten av dagen :)

Fisherling
8/31/17, 7:37 PM
#4

Jag har sytt i typ 5 timmar idag. För hand.

Jetaime
9/23/17, 1:04 PM
#5

Jobbar. Men vi stänger om en timme ungefär. Zuki vill jättegärna hitta på något idag. Blir nog en lite längre promenad efter jobb…Och om jag orkar lite agilityträning senare. Kan ev bli imorgon med (men ska få lite hjälp av pappa med att kolla genom bilen då, innan den ska besiktigas).

Fisherling
9/23/17, 6:20 PM
#6

En till startande från pinne. En sekund från andraplats. Och inte ens en rosett fick man! 😭 Hade suttit riktigt fint med en Ag2-pinne…

Hopploppet diskade vi. Allt var supersnyggt, utom just det där extrahindret..

Annons:
LinDajSon
9/24/17, 11:01 PM
#7

Skulle köpa en tvålkopp på Ikea, kommer ut med två fulla kassar.

Jetaime
9/24/17, 11:05 PM
#8

Varit en sväng hos mina föräldrar..pappa hjälpte mig att kolla genom bilen lite snabbt. Ska besiktiga den nästa vecka. Sen långpromis i stan nu ikväll efter att ha gjort typ inget mer idag..

Jetaime
9/25/17, 4:27 PM
#9

Försökt lösa saker och ting, men det mesta har mest gått åt h*lvete… blir så sjukt stressad av allt skit som händer helatiden. Jag orkar orkar orkar inte.

Är på jobb nu, sen ska jag stressa ner till klubben direkt efter jobb och hålla kurs själv, när det var planerat att vi skulle vara två instruktörer. Jag hoppas dom är rätt få idag så det går att genomföra någorlunda okej ändå.

Jetaime
9/30/17, 10:12 AM
#10

Jobb idag… är såååå trött för jag har knappt sovit något inatt. Har som ambition att åka ut och träna lite kontaktfält och gå långpromis med Zuki efter jobb, men jag mår inte speciellt bra nu och vill bara hem och lägga mig igen.. Så vi får se om jag ens kommer upp igen efter det. Hade varit skönt att fått gjort nån ordentlig träning innan tävlingen imorgon liksom.

Fisherling
10/1/17, 8:01 PM
#11

Uppflyttningspoäng och förstaplats i Lydnad igår och en pinne och andraplats i Agility idag. Har varit en bra helg 😃

LinDajSon
10/1/17, 8:32 PM
#12

Städat huset. Städat alla lådor med hundsaker. Planterat om lite blommor. Slitig dag, slitig vecka.

Jetaime
10/2/17, 4:00 PM
#13

Jobbar idag och Zuki har mest vilodag. Tog en längre promenad imorse, i regn och blåst.. Blir nog någon inomhus aktivitet efter jobb kanske.

Annons:
Jetaime
10/5/17, 12:23 PM
#14

Skulle tvättat i förmiddags men det blev inte av…fick boka ny tvättid. Har möte-ish nu…sen har jag inte så mycket planer resten av dagen. Zuki vill nog gärna göra något dock:p

Jetaime
10/25/17, 9:52 AM
#15

Jag har hoppat in extra och jobbar heldag idag (skulle egentligen bara haft stängningen, men min chefs son är sjuk). Sen ska Zuki få behandling ikväll och jag hoppas att det bara är något lättfixat så vi slipper gå vidare med det. Det känns ju inte som att det skulle vara något allvarligt eftersom jag inte märker något i vardagen annars, så håller tummarna!

LinDajSon
10/28/17, 8:18 PM
#16

Har varit och gosat på kattungar :D

Jetaime
10/31/17, 2:46 PM
#17

Jag jobbar hela veckan (eller ledig i helgen…) så Zuki får lite vila denna veckan och lite småaktiviteter inomhus och promenader bara. Idag tänkte jag köra lite nosework efter att jag stängt :)

Fisherling
10/31/17, 4:05 PM
#18

Vi har varit på långpromenad. Hundarna har grävt i en död och oanvänd myrstack, grävt i annan vanlig mark, rusat som galningar och plaskat i pölar. 😃

Jetaime
11/1/17, 2:00 PM
#19

Zuki ska få simma idag :) Vi står som reserver i en grupp som hyr bassäng i Malmö och så var det en som hoppat av i sista minuten.

Fisherling
11/1/17, 5:28 PM
#20

Jag har hjälpt pappa tvätta och städa bilen som skulle säljas, hjälpt mamma packa upp flyttlådor och så fick Tinja ett ordentligt lydnadspass.

Funkar VÄLDIGT bra med matbelöning nu när hon bantar 😂

Annons:
Jetaime
11/2/17, 12:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Working-mode! Jobbar idag med…så händer inte så mycket idag heller. Hittar nog på nått litet efter jobb sen en lite längre promenad.

LinDajSon
11/2/17, 9:20 PM
#22

Jobbat. Men nu har jag tredagars långhelg! Eller ja, jag har ju tusen saker jag måste göra så någon ledighet och vila blir det väl inte…

Jetaime
11/6/17, 9:56 AM
#23

Jobb idag också! (imorgon kommer chefen hem från semestern, ska bli så skönt, så jag är ledig imorgon… har dock andra saker inbokat, men inte jobb i alla fall) Och allt kommer gå tillbaka till dom vanliga rutinerna igen. Har faktiskt gått ganska bra, men lite ångest över att vi har slut på en del saker (jag har aldrig gjort beställningar innan och vi trodde inte det skulle behövas först hon kom hem, men en del foder är slut och det känns lite jobbigt). Men jag ska nog överleva idag också.

Zuki får nöja sig med typ en längre promenad senare idag, kanske, om jag orkar ikväll någon inomhusaktivitet. Typ balansboll eller nose work. Denna veckan kommer vi nog hinna träna och göra lite mer, förra veckan fanns det ingen möjlighet att hinna med..

Jetaime
11/9/17, 3:13 PM
#24

Lite agilityträning i förmiddags. Fokus på balans och vipp idag!

Fisherling
11/9/17, 5:52 PM
#25

Varit och tränat både sök och kört igenom de svåra momenten på lydnaden inför lördag. Kom hem vid typ.. Tjugo över ett. Orkade hålla mig vaken till typ halv tre innan ögonen vägrade hålla sig öppna. Ganska typiskt för min kropp när den försöker hålla sig frisk. Jag blir typ narcoleptic 😂
Tinja uppskattade sovstunden, för hon var lika segväckt som mig..

Jetaime
11/9/17, 9:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Medan vi väntade på att maten skulle bli klar ;)

Fisherling
11/16/17, 9:17 AM
#27

Vilodag idag. Tinja har börjat löpa också, 9 månader sen sist, 11 månaders mellanrum innan det. Rätt skönt. Hoppas bara det inte påverkar tävlingen den 2:a December för mycket 😃

Annons:
Jetaime
11/16/17, 11:57 AM
#28

Jag ska handla och packa inför helgen. Vi åker till Vårgårda imorgon för tävling lördag och söndag…

LinDajSon
11/16/17, 7:50 PM
#29

Jobbat, nu är jag ledig resten av veckan. Ska ut med jobbet en sväng på lördag bara. I kväll ska jag mest tvätta. Resten av helgen… kommer bli rätt intensiv.

Jetaime
11/21/17, 9:38 AM
#30

Idag blir det en ganska lugn förmiddag sen ska jag iväg på en sak i eftermiddag så då får Zuki vara henna själv. Senare i kväll har jag en bokad tid för massage till Zuki så antagligen hinner vi traggla lite vipp eller balans innan:p

LinDajSon
11/21/17, 10:34 AM
#31

Jobbar. Eller ja, just nu har jag fikapaus. I kväll ska jag visa Feng ladugården, det är nästan det jag sett mest fram emot nu i flyttstöket. :D Vi har bara inte hunnit med det än…

Fisherling
11/21/17, 11:49 AM
#32

Snö! Det har kommit snö! Idag drog vi ut och pulsade i snön, jag och hundarna 😃

Jetaime
11/21/17, 11:50 AM
#33

#31 Har ni flyttat?

LinDajSon
11/21/17, 1:45 PM
#34

#33 Jajjemän

Annons:
Jetaime
11/21/17, 2:07 PM
#35

#34 Har helt missat det :)

Jetaime
11/22/17, 12:03 PM
#36

Först jobb sen simning med Zuki ikväll :)

LinDajSon
11/22/17, 3:59 PM
#37

Var hos frisören på lunch. Fick en såndär hemsk troll-lugg, och resten blev liksom… bara två decimeter kortare. Spikrakt, ingen form alls. Jag trodde aldrig att jag skulle råka ut för det här hos just den här frisören för hon är verkligen bra… men alla kan väl ha dåliga dagar. Andra gången det här hänt nu, första gången var hos en annan frisör, gick med keps i en hel sommar… Tur att det är vinter nu och möss-säsong. Det är så svårt när de klipper luggen för kort, för det går ju liksom inte att fixa. Och den är typ sned och konstig, haha, jag får dra den åt sidan så syns det typ inte att jag har lugg. :|

Jetaime
11/22/17, 4:01 PM
#38

#37 Åh nej, hatar när det händer :(( För kort lugg är ju det värsta som finns…

Jag ska också klippa mig snart.. eller det känns som att det borde vara dags snart… ett år sen jag klippte mig :p Men bli alltid så missnöjd varje gång.

Jetaime
11/28/17, 11:09 AM
#39

Jag är ledig idag så…tänkte åka och träna lite senare i ruskvädret. Lite vipp-träning och grundploj på balansen :)

Sugar Mist
11/29/17, 10:22 PM
#40

Idag åkte jag iväg på ett fotojobb och Salt fick hänga på och modella lite- superroligt och supernyttigt i spökåldern att få mingla med främmande människor i knäppa miljöer.

-

Jetaime
11/30/17, 10:15 AM
#41

Jag har hoppat in och jobbat extra idag, halva dagen, men det passar mig ganska bra… Behöver lite extra pengar (och pluspoäng så jag kan vara ledig när jag ska hämta valpis sen i februari…plus att det finns lite stortävlingar och Agility-SM som jag måste ta ledig för också senare i år… sååå)! 😃 Chefens barn är sjuka igen..  Om det finns ork efteråt kanske vi kör en sväng till klubben och tränar lite balans och vipp, annars kanske imorgon.

Annons:
Jetaime
12/4/17, 4:47 PM
#42

Har inte hänt i mycket i förmiddags och nu är jag på jobb.. slutar om 1,5 h sen blir det direkt till Kävlinge för vi har agilityträning för Jouni idag :) Blev glad när banan idag innehöll balansen och A:et, men framförallt balansen efter som vi verkligen behöver träna på olika sektioner med balansen :)

Fisherling
12/4/17, 4:51 PM
#43

Inte gjort så mycket. Åkte till golfbanan med hundarna, fotat lite. Var så kall om fingrarna att det var svårt att fota, men vi får se om det blev någon okej bild.

LinDajSon
12/4/17, 8:40 PM
#44

Flyttstökat lite, varit ute med vovvarna, pysslat i ladugården. Haft "ledigt" i dag för jag har haft en släng av magsjuka i helgen, och tänker verkligen inte riskera att smitta någon på jobbet. Skulle varit på viktigt klubbmöte i kväll också men missade det av samma anledning… Sen fick jag ett par paket med posten, dagens höjdpunkt. Specialfoder till ena katten, en klösställning och en hundlucka! Rena rama djurafton.

Jetaime
12/7/17, 11:36 AM
#45

Ledig idag…så inte så mycket planerar idag! Vilodag för Zuki så blir nog bara långpromis dör hennes del :)

LinDajSon
12/7/17, 6:37 PM
#46

Börjat introducera kattungarna för hundarna. De har vuxit upp med hund men den hunden är inte precis lik mina så det blev lite fräs. :P Jin kunde inte låta bli att putsa hela ena kattungen, haha…

Jetaime
12/11/17, 4:18 PM
#47

Vi fick ta över Charlottes sista träningstillfälle i Nutrolin idag också! Vi skulle egentligen ha agilityvila nu (sen igår…) men var gör en dag mer liksom :P

Jetaime
12/13/17, 2:46 PM
#48

Jobb idag så lugn dag för Zuki, men hon har simning ikväll :)

Annons:
Fisherling
12/13/17, 3:25 PM
#49

Var ute igen på golfbanan, måste passa på medan det är snö. Har gått från -4 till +3 under dagen..

Jetaime
12/13/17, 3:30 PM
#50

#49 Jag vill också ha snö… Vi har ingen snö… Kom lite för nån dag sen men la sig inte direkt. Bara geggamoja och blåst här nere i södra Skåne..

Fisherling
12/13/17, 3:36 PM
#51

#50 Kommer verkligen aldrig flytta längre söderut. Jag vill ha snöööö!

Jetaime
12/13/17, 3:53 PM
#52

#50 Hehe :P Ibland händer det…meeeen senaste åren inte så mycket. Sist vi hade riktigt mycket snö och verkligen vinter hela vintern var när jag tog mitt körkort för 7 år sen :P

LinDajSon
12/13/17, 5:43 PM
#53

Vi har typ en halvmeter snö. Kallt och fint. :)

Jetaime
12/19/17, 7:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Vi har packat in julklappar…eller jag har och Zuki har visat leksaker !

Jetaime
12/19/17, 7:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

..och vi har varit en tur på Vellingeblomman också!

Annons:
Jetaime
12/20/17, 12:04 PM
#56

Jobb idag och simning för Zuki ikväll:)

Fisherling
12/20/17, 3:08 PM
#57

Agility ikväll! Ska bli himla kul!

Jetaime
12/27/17, 3:34 PM
#58

Jag jobbar idag och sen har Zuki simning ikväll, så jag vet en som kommer bli glad ;))

Fisherling
12/30/17, 4:43 PM
#59

Idag har Tinja fått dra mig på skidor för första gången och det gick över förväntan!

Jetaime
1/7/18, 1:52 PM
#60

Zuki får ha lite vila idag pga tassen så idag händer det inte så mycket här…

Jetaime
1/8/18, 7:51 AM
#61

Jobb hela dagen, vilket är ganska passande eftersom Zuki ändå ska vila..

Jetaime
1/15/18, 4:40 PM
#62

Zuki har typ vilat i en hel vecka nu och är ganska uttråkad (eftersom hon inte ens kunnat gå några längre proemander). Men imorse tog vi faktiskt en liten längre promis på typ 40 minuter :P Känns som att det ska vara grönt att börja gå lite längre idag eftersom hon slutat halta, men hon får fortfarande ha sko på sig tills trampdynan läkt ordentligt så hon inte drar upp den igen… Såååå snart så kan vi nog börja träna lite igen..

Annons:
Fisherling
1/15/18, 5:07 PM
#63

Idag har Tinja simmat för tredje gången.. Hon är fortfarande inte helt övertygad :P

Jetaime
2/14/18, 4:22 PM
#64

Sovit och vilat i förmiddags… är så himla trött och känner mig inte alls i form.. Halvdag på jobb och sen ska Zuki simma ikväll! Hon kommer bli så lycklig! :) Camilla ska simma med Gibbs också, så hon har satt en hund emellan oss så hon har möjlighet att hjälpa mig med Xena medans Zuki simmar :)

LinDajSon
2/14/18, 10:09 PM
#65

Ledig från jobbet torsdag till söndag, men hela morgondagen kommer gå åt till att skotta. Veterinärbesök fredag. Olika möten lördag och söndag. Faktiskt tränat lite hund den här veckan, korta lydnadspass inomhus (går inte ute, som sagt, en och en halv meter snö). Ska röja upp i relaxrummet och montera upp fler speglar samt lägga in den stora mattan där nere så att jag har ett rum att träna i, med underlag som hundarna inte glider runt på.

Jetaime
2/27/18, 7:25 AM
#66

Jag jobbar heldag idag pga att chefens barn blivit sjuk… ser inte fram emot. Eftersom jag står själv så har jag ingen möjlighet att ha någon ordentlig rast som jag kan ta en ordentlig promenad med hundarna på. Har så klart möjlighet att ta ut dom, men bara precis utanför på gräsplätten .. jobbar även imorgon, men sen är jag ledig ett par dagar.

Fisherling
2/27/18, 8:27 AM
#67

Jag är fortfarande sjuk men på bättringsvägen. Jag tror att det blir sista sjukdagen idag, sen är jag nog pigg nog för att börja ge mig ut i världen igen.

Det är dock HEMSKT väder. Blåser snö i 15 m/s och är -13 ute. Som tur var tog pappa morgonpromenaden.

Jetaime
3/4/18, 7:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

Idag har vi varit inne på Bilia i Trelleborg en sväng och minglat lite :)

LinDajSon
3/4/18, 8:25 PM
#69

Tränat lydnad! I växthus! Årsförsta träning för oss, så jämarns nöjd över att jag tog mig hemifrån. Tiden har inte funnits, och när det funnits tid har orken (och därmed tålamodet som krävs) inte funnits. Men nu är jag pepp, och har fått hemläxa som tack och lov går att göra inomhus utan stora ytor.

Annons:
Jetaime
3/5/18, 5:32 PM
#70

Har stängning på jobb idag, så slutar om en halvtimme ungefär. Tänkte träna lite med flickorna innan vi åker hem idag. Zuki ska få några eukalyptus-gömmor och Xena ska få nån klickerövning… Ska nog shejpa in att lägga tassarna på ett lock/underlägg/whatever för framtida lydnads-grajor (typ rutan?) :) Sen får det bli en promenad antingen innan vi kör eller när vi kommer hem… inte bestämt mig än.

Xenas mat har kommit också. Beställt en 10kg låda med mush puppy (ljuslila)…Sen har jag svårt för att bestämma mig för om jag ska köpa en 10kg låda med den blå till Zuki, eller fortsätta på den isblå som hon äter nu. (det funkar jättebra på henne, med tanke på vikten och så, det är det fodret som är kalorisnålast men liksom…näringsrikast, MEN det blir billigare om jag kör på 10kg låda… SYND att isblå inte finns i 10kg.) Ska fundera lite..

Fisherling
3/5/18, 6:17 PM
#71

Har bakat bröd! Filmjölksbröd med tranbär, russin och hasselnötter :D

Jetaime
3/6/18, 10:59 AM
#72

Jag är ledig idag, men ska försöka komma ikapp lite här hemma. Håller på att tvättat just nu… sen ska jag till läkaren ikväll.

Jetaime
3/8/18, 3:59 PM
#73

Var iväg till Höllviken imorse för att ta lite blodprover, så flickorna fick följa med och vänta i bilen medan jag var där, sen blev det promenad i "skogen" och på stranden! Lyckliga flickor… Lite vila, sen ner en sväng till klubben för att träna kontaktfält ned Zuki..

Fisherling
3/13/18, 8:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#74

Idag fyller Tinja och hennes syskon hela 3 år! 😍
Ska köpa något extra smarrigt åt henne 😃

Jetaime
3/13/18, 8:43 AM
#75

Jag ska iväg om en timme ungefär och måste lämna valpen själv (med zuki) i typ 1-1,5 h. Första gången jag behöver lämna henne så länge. Är mest rädd hon ska ljuda så att grannarna ska klaga…eller typ äta upp en vägg eller nått..hehe

Jetaime
3/13/18, 11:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#76

Förutom ett brev som fick sig en omgång så gick det bra att lämna liten;)

Annons:
Jetaime
3/21/18, 2:16 PM
#77

Jag jobbar idag! Fick komma in tidigare idag också pga. sjuka barn ;) Är så trött egentligen men jag kommer få mer pengar om jag jobbar fler timmar #pushthrough vilket verkligen behövs just nu. Så tyvärr blir det inte så mycket på hundfronten idag.. kör nått litet efter vi stängt, och sen blir det en promenad innan vi åker hem och sen kommer det inte hända så mycket mer idag…

Jetaime
3/22/18, 11:30 AM
#78

Jag ska till läkaren eftermiddag, så behöver aktivera valpen lite innan eftersom hon kommer få vara shälv typ en timme då. Funderar på att åka till klubben om en stund och se om det går att träna med Zuki pga underlaget, eller inte….

Jetaime
3/26/18, 3:47 PM
#79

Jobb idag, men hundarna ska få varsitt träningspass efter vi har stängt. Har inte bestämt mig för vad vi ska göra än. Zuki kanske lite nosework och Xena kanske shejpa lite inför lydnaden…Hmm..

Sugar Mist
3/26/18, 11:45 PM
#80

Vi har anmält oss till en lydnadstävling och tränat en sväng :)

-

Fisherling
3/27/18, 8:40 AM
#81

Idag ska jag hälsa på en uppfödare! 😃

Jetaime
3/27/18, 9:41 AM
#82

#80 Vad kul! Lycka till! #81 Åh! Som har valpar nu också?

Jetaime
3/27/18, 9:43 AM
#83

Idag har jag en sån där rolig tvätt- och städdag… men vi har hyrt nutrolin ikväll så det blir lite genrep inför Gåsahoppet !

Annons:
Fisherling
3/28/18, 5:32 AM
#84

#82 Japp! Supertrevligt möte och jag jag tur får jag köpa en tik! Idag är vi uppe oförskämt tidigt (gick upp kl 04) för att åka till Växjö och hälsa på Tinjas halvsyster :D

Jetaime
3/28/18, 7:31 AM
#85

#84 va spännande! Håller tummarna :)

Jetaime
3/29/18, 1:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#86

:p

Fisherling
3/29/18, 2:39 PM
#87

#86 Gud vad Xenas uttryck där påminner mig om Tinja 😮😃

Jetaime
4/4/18, 11:11 AM
#88

Jobb idag… sen möte med agilitysektorn…

Jetaime
4/17/18, 11:18 AM
#89

Två små godisspår för Xena idag och ett litet till Zuki med 30 min liggtid :D sen blev det agility för Zuki och lydnad för Xena! Nöjda hundar:) Ska jobba i eftermiddag så vila lite nu innan jag kör till jobb.

Jetaime
4/17/18, 11:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#90

Busarna!

Annons:
Jetaime
4/25/18, 11:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#91

Ett spår var till flickorna idag! Xena fick lite fler steg mellan godisarna och Zuki fick en vinkel idag :) Jobb sen..

Jetaime
5/17/18, 4:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#92

Idag har vi varit ett par timmar henma hos mina föräldrar och haft det gött i trädgården…samt plockat syrener från deras träd! Och nu har jag även testat att göra syrensaft för första gången, ska bli spännande att se resultatet!

Jetaime
5/29/18, 9:48 AM
#93

Hoppar in och jobbar extra idag. Egentligen såg jag verkligen fram emot att bara få sova länge och ta det lugnt idag och träna agility ikväll.. Men behöver pengarna så kan inte direkt säga nej. Men om jag orkar så kommer det ändå bli agility ikväll, men jag kommer verkligen behöva hinna vila lite innan då.

Fisherling
5/29/18, 10:09 PM
#94

Den här kvällen blev det agilityträning. Hon gick så himla fint! Jag börjar våga lita mer på min handling, jag vågar släppa henne mer och lita på henne. 

Blev även lite taggad när min instruktör frågade om jag inte skulle testa att mäta ner henne till Large, eftersom det är så hård konkurrens i XL… Nu jävlar ska vi slå konkurrenterna i XL!

Jetaime
5/31/18, 10:15 AM
#95

Jobb idag, och jobb imorgon, men ledig helg faktiskt. Inga tävlingar och inget jobb.. Idag händer inte så mycket efter jobb heller, tänkte bara försöka ta mig genom denna jobbdagen. Jag är så trött och mår inte alls bra.

Jetaime
7/9/18, 10:38 AM
#96

Jobb hela dagen idag… Så det kommer inte bli så mycket annat gjort, om ens något.

Sugar Mist
7/11/18, 8:28 AM
#97

Vi ska åka till halvbrorsan och kika på vallning.. Ska bli jättekul, saknar fåren jättemycket

-

Annons:
Jetaime
7/11/18, 10:09 AM
#98

Just nu sitter vi på tåget mot jobb… var ledig igår, men idag är det jobb igen!

LinDajSon
8/7/18, 5:34 PM
#99

Jag jobbar. Och jobbar. Och jobbar.

tiger tok
8/8/18, 12:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#100

Lek på ängarna med vovvarna, sedan stall häng.

Fisherling
8/8/18, 7:04 AM
#101

Är ensam ute på landet med alla hundar, rätt skönt. Ska fortsätta klicka in och jobba in omvänt lockande med Asni, samt fortsätta leka och träna på att växla mellan aktivitet och passivitet.

Jetaime
8/8/18, 11:18 AM
#102

Jobb idag.. så åka tåg, promenera i stan och jobba osv, inte så mycket mer än så för hundarnas del..

LinDajSon
8/8/18, 10:43 PM
#103

Hade världens värsta arbetsdag, följde upp med att göra en spontantripp till närmaste IKEA (två timmar bort). Livsfarlig affär, blir alltid dubbelt så dyrt som man tänkt sig.

Jetaime
8/9/18, 11:25 AM
#104
Annons:
Jetaime
8/9/18, 11:26 AM
#105

Vi spårade imorse så hundarna kommer nog vara nöjda med att inte göra så mycket idag :) men förhoppningsvis blir det en längre promenad ikväll när det är svalare igen..

Fisherling
8/9/18, 12:14 PM
#106

Hittills idag har Asni fått öva på att gå i koppel och bli matad med otta när det går förbi folk, blivit matad när hon får klorna klippta samt fått haka på efter Tinja när hon tog ett spår jag lagt åt henne. Det var väldigt spännande och hon hittade lite gotta Tinja hoppat över. Det där ska vi köra igen!

LinDajSon
8/9/18, 5:32 PM
#107

Jobbat som vanligt, mådde inget vidare men tog mig igenom dagen. Att ha feber i den här värmen är ingen höjdare.

LinDajSon
8/15/18, 5:51 PM
#108

I dag ska jag ta med mig hundarna och lägga en rejäl uppletsruta. Tömma lite energi. Det är bara Feng som fått göra något vettigt i sommar, hon är ju jobbat med mig i ladugården. Dåligt samvete för övriga, å andra sidan har det ju varit extremt varmt.

Jetaime
8/20/18, 12:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#109

Xena har iallafall färgat tassarna.. Vi ska snart bege oss mot jobb, tillbaka till lite vanliga rutiner igen.

Upp till toppen
Annons: