Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 762 ggr
Jetaime
10/1/17, 10:27 PM

Negativa tråden oktober 2017.

Här går det bra att skriva om allt negativt som händer.

Annons:
Jetaime
10/3/17, 1:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

This sucks..

Jetaime
10/12/17, 7:09 PM
#2

Så himla mycket inre konflikter just nu. Jag vill så gärna ha valp NU och vill verkligen inte vänta längre. Speciellt inte när alla mina planer aldrig går vägen. Känns inte som att jag kommer hitta en aussie som jag vill ha nu inom det närmsta ändå (och hittar jag en kombination så…tänk så blir det inget, uppfödaren kanske inte vill sälja till mig, det blir kanske inga tikar, eller kanske ingen tik till mig, den kanske inte går genom veterinärbesikrningen…eller något annat oförutsett som med Maeve :() och jag vill ha en till tävlingshund att träna upp… har även kolla på border collie.. finns så himla mycket större utbud och många kullar ute som jag tror jag skulle kunna tänka mig en valp från… jag tror jag skulle kunna få en trevlig tränings- och tävlingshund men vet inte om det skulle kännas tillräckligt med en bc… Jag gillar bc också men finns mycket jag inte gillar och det är nått speciellt när man hittar en fantastisk bra aussiekul som man bara "I Will die if I don't get a puppy from this litter"…typ så. Känns så himla omöjligt.

Jetaime
10/17/17, 5:39 PM
#3

Bytt till ett näringsrikare foder, men kalorisnålare, dragit ner på mängden och blandat ut med vom och grönsaker för att hon är så jäkla hungrig (hon har tom gått i soptunnan två gånger för att leta rester…) vi tränar och tävlar och motionerar…men hon går ändå upp i vikt istället för ner. Hon har innan kastreringen legat ganska stabilt på 13,5 kg.. .kan nog ligga på 14 utan att vara tjock…men ligger nu närmre 15 kg :(((( alltsååå. Så less på det.

Fisherling
10/17/17, 5:49 PM
#4

#3 Åh vad tråkigt att hon blivit så hungrig :( Men det är väl ganska typiskt vid kastrering. Hoppas hon slipper andra sidoeffekter!

Jetaime
10/17/17, 5:55 PM
#5

#4 Framför allt jobbigt att hon lagt på sig också …gah ! Kan inte minska på maten ännu mer :p men nyligen bytt som sagt så jag hoppas det ska bli lite bättre..

Upp till toppen
Annons: