Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 623 ggr
Jetaime
10/28/17, 10:14 AM

Helgen 28-29 oktober.

Vad hittar ni på i helgen?

Annons:
LinDajSon
10/28/17, 11:47 AM
#1

Städa, tvätta, försöka ta igen all tid jag inte kunnat lägga på hundarna under arbetsveckan…

Jetaime
10/28/17, 12:46 PM
#2

Jag är ledig..men har inte så mycket planerat.

Sugar Mist
10/28/17, 3:23 PM
#3

Jag stannar över hos föräldrarna i helgen, behöver andas ut lite.. 
Ska plugga lite, städa lite, äta lite och imorgon ska vi iväg och valla :) 
Ska bli kul att se hur Salt reagerar, om det är läskigt eller ej

-

LinDajSon
10/28/17, 6:34 PM
#4

#3 Kul, lycka till!

Sugar Mist
10/28/17, 8:57 PM
#5

#4 Tack så mycket! Vet inte alls hur hon kommer reagera, är ju en vall bak i henne och hon slår på det när hon leker med Jack, precis som Opsis gjorde men hon är rätt feg i nya situationer, så vi får se 😇

-

Sugar Mist
10/28/17, 10:07 PM
#6

Vart avbokat med vallningen igår då några av tackorna visat sig vara dräktiga, så vi får ta det senare iår helt enkelt :)

-

Annons:
Jetaime
10/29/17, 8:53 AM
#7

Vi ska träna lite agility senare idag.

Jetaime
10/29/17, 5:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Zuki och Gibbs på strandpromis efter agilityträning !

Fisherling
10/29/17, 5:36 PM
#9

Vi fick ju spendera en del av helgen hos veterinären, då Tinja lyckats sätta ett grässtrå i halsen.. De kunde inte hitta något, men hittade typiska tecken på att något varit nere i halsen och retat så den var röd och irriterad, men tonsillerna var normala ect. Så har fått råd om att inte göra något superansträngande på några dagar, ger det inte med sig får vi åka till veterinären igen och be dem kolla med kamera i näsgångarna, då det kan sitta där.

Peppar peppar så har hon inte harklat sig lika intensivt sen vi var där igår, och verkar inte alls besvärad på samma sätt när hon väl harklar sig. Förhoppningsvis går det över när halsen fått vila lite.

Upp till toppen
Annons: