Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 480 ggr
Jetaime
12/1/17, 9:52 AM

Helgen 1-3 december och första advent!

Vad hittar ni på i helgen? :)

Annons:
Jetaime
12/1/17, 11:20 AM
#1

Tänkte åka till klubben snart och fortsätta fila på balanssvängar och vipp :) Imorgon kör vi årets sista inoff agilitytävling (näst sista för året då vi har en officiell nästa helg med). Tradition - Tomtehoppet! På söndag är planen tvätt och städ, yaj!

Fisherling
12/1/17, 11:43 AM
#2

Rita rita rita idag. Får hoppas att jag får några skisser godkända så jag kan göra klart dem.. Men vissa kunder är petigare än andra 🤐😃

Jetaime
12/1/17, 5:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Gladast i världen. Fick tränat lite agility idag:))))

Jetaime
12/2/17, 12:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Redo för tomtehoppet:p

Sugar Mist
12/2/17, 9:25 PM
#5

Jobb igår, jobb idag, jobb imorgon. Är heeelt körd i huvudet också, varit helt galet på jobbet med tvister och mycket att göra. Vill ha tid för mina hundar men måste jobba och blä.

-

LinDajSon
12/2/17, 9:38 PM
#6

Fullt upp i dag, i morgon är det sista tillfället på utbildningen och det ska bli skönt att ha det avklarat. Hatar helgerna just nu, mina arbetsdagar är så långa att jag inte hinner/orkar med hundarna, och helgerna är så fyllda av måsten att de där 3 timmarna dagsljus inte spelar någon roll. Jag hinner ju ändå inte göra något vettigt. Men om ett halvår är det barmark, ljust dygnet runt, och får… får överallt. Då börjar livet, på riktigt. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: