Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 916 ggr
Jetaime
2017-12-13 15:56

Hur ska ni fira jul?

Hur ska ni fira jul i år (om ni firar dvs)? :)

Annons:
Fisherling
2017-12-13 18:00
#1

Med familjen.

Sugar Mist
2017-12-13 22:26
#2

Med familjen, om jag hinner. Blir nog bara en kort stund dock, ledig 3 dagar till innan 2 januari, med julafton inräknat.
Med vänlig hälsning stressad individ.

-

Turast
2017-12-14 17:10
#3

Första året utan släkten. Ska bli så sjukt jävla skönt att slippa alkoholism, drama, att folk säger att jag är tjock och inte borde äta knäck (fuck you jag har gått ner 25 kg jag ska äta all knäck bitches), slippa att folk inte respekterar mina regler för hundarna, och slippa min madre Så jag ska typ göra pizza eller hemgjord sushi på jul och en snubbe jag börjat träffa kanske kommer och firar halvt med mig 😁👌

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Jetaime
2017-12-18 15:38
#4

Vi ska till mormor och fira med mammas släkt på julafton (sååå sjuuukt otaggad på det… Zuki får följa med, men får vara i mormors sovrum tillsammans med mina föräldrars hund).

Dagen efter skulle vi egentligen varit hemma hos mina föräldrar (vilket kändes okej) men det blev ändrat till hos min faster istället… så fira med pappas sida där. (Zuki får också vara med där, men bara vara i tvättstugan … :(()

LinDajSon
2017-12-18 17:56
#5

Hemma. Vet inte om någon annan kommer förbi, tror inte det. Skönt med en lugn jul. :)

Upp till toppen
Annons: