Annons:
Etikettagility-klicker-freestyle-rallylydnad
Läst 623 ggr
Jetaime
2017-12-27 15:39

Uppnådda Mål 2017!

Detta året börjar lida mot sitt slut och det skulle vara kull att höra hur det gått med era mål ni satt upp i början av året! Vad hade ni för mål och hur har det gått? Nådde ni upp till alla era mål? :) (Både inom vardagslivet, träning, tävling osv!)

Annons:
Fisherling
2017-12-27 19:31
#1

Vi fick tag i vårt LD1, vi lyckades ta oss upp till Klass 2 agility, vi har ett Agility-lag, gått upp till Rally Avancerad med två titlar och jag har kommit med i en jättebra sökgrupp. Så vi har klarat av de målen! 😃

LinDajSon
2017-12-28 09:35
#2

Ja men nog tycker jag det. Uppflyttning och titlar i tre klasser vardera med far och son, klubbmästare i lydnad, godkänt mentaltest med pinglan, flyttat till en gård på landet, påbörjat en utbildning. Inte så pjåkigt när man samtidigt jobbat som en tok och slitit med diverse på sidan av hundaktiviteterna.

Jetaime
2018-01-02 15:59
#3

Jag inledde ju detta året med typ noll tävlingsmål, men desto mer planer. Dock blev inget som tänkt eller planerat… Men jag får väl ändå säga att tävlingsmässigt har vi ett fantastiskt år och vi har varit ett team på plan!

*Först och främst har vi kommit jättelångt med våra konstaktfält (valde att träna om från stoppande till running contacts)… Vi hade inget fungerade beteende när vi började det nya året och nu har vi väldigt hög procent träffar!
*Agilitychampion
*Agility(hopp)champion
*Flertalet vinster eller pallplatser på klass 3 tävlingar.
*SM-kvalde (med hela 19-SM pinnar!!)
*8:a på SAgiK's Årets agilityhund lista.
*1:a på Trelleborgs brukshundklubbs tävlingsbarometer.

Har säkert glömt något …

Upp till toppen
Annons: