Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1114 ggr
Jetaime
2/23/18, 10:58 AM

Helgen 23-25 Februari 2018.

Vad händer i helgen? :)

Annons:
Jetaime
2/23/18, 11:06 AM
#1

Jobbhelg för mig.. men ledig på söndag! Hoppas på att få till lite foton på hundarna och agilityträning med Zuki iallafall… hoppas på bra väder på söndag :)

Jetaime
2/24/18, 9:49 AM
#2

Blir nog lite agilityträning med Zuki (typ kontaktfält) efter jobb. Och förhoppningsvis kan jag även få lite hjälp med att fota Xena också :P

Fisherling
2/24/18, 10:17 AM
#3

Jag är sjuk, så det lär inte hända så mycket här.

LinDajSon
2/24/18, 10:27 AM
#4

Årsmöte igen i morgon… I dag skotta.

Jetaime
2/24/18, 11:01 AM
#5

#3 Krya på dig!

MTVinga
2/24/18, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Varit på uppletandekurs idag. Gick strålande. :-D Sen iväg och kolla upp Vinga hos fysio som var på klubben. Allt såg bra ut, bara lite spänd i ryggmuskelaturen som hon fick lite laser på. Ska fortsätta kolla henne en gång i månaden tänkte jag för att förebygga skador i framtiden. Imorgon blir det sökträning. En riktig hundhelg. Bild från uppletandet. Älskar suget i hennes blick!

Annons:
Jetaime
2/24/18, 6:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Sjukt kall agilityträning, sjukt kall fotografering och sjukt kall promenad på stranden :p

Denna kommentar har tagits bort.
LinDajSon
2/24/18, 10:14 PM
#9

Har faktiskt kört lite kökslydnad (i dag med). Kört ett pass i princip varje dag hela veckan, hundarna börjar kännas dugligt avrostade med tanke på omständigheterna. Lite besvärligt att inte kunna vara ute, alls, men våren kommer väl snart. 1,5 meter snö tar väl bara några veckor att bli av med, haha. Håller i övrigt på att fixa lite i källaren, relaxen ska bli detaljträningsrum. I morgon ska mattan in från logen och så ska jag se om jag kan få upp min plåtspegel. I dagsläget gäller "man tager vad man haver" och "man gör vad man hinner och orkar" vilket, med mitt liv, inte är så mycket just nu.

Upp till toppen
Annons: