Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1116 ggr
Jetaime
2018-03-16 15:39

Helgen 16-18 Mars 2018!

Vad har ni för planer i helgen? :)

Annons:
Jetaime
2018-03-16 15:43
#1

Själv så jobbar jag idag, och har gjort absolut inget i förmiddags och planerar att göra ungefär lika mycket efter jobb… Har så ont i kroppen och är så fruktansvärt trööött..

Imorgon hade vi planerat att hyra Nutrolin Arena tillsammans med två träningskamrater, men nu visade det sig vara tävling där ikväll, vilket innebär att vi inte vet vad det kommer stå för bana eller OM det kommer stå någon bana. Mest troligt isåfall en hopp-bana, och vi alla tre ville träna på agilitybana… Så jag är sjukt besviken… Blaah.. Men vi ska undersöka under dagen om det kanske kan tänkas att dom bygger upp nästa veckas bana eller hur det blir.. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Vi ska dessutom tävla nästa helg och veckan efter det och har inte sprungit tillsammans på en bana sen senaste tävlingen och har inte kommit någon vart med kontaktfälten.. #sjuktless

Annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen.. Vila typ.

Fisherling
2018-03-16 19:22
#2

Det är årsmöte på klubben imorgon. Det kan bli ganska.. Intensivt. Jag förstår ju inte så mycket men vill ju vara där för att stödja. Tror jag tar med mig Tinja så jag orkar. 

Efter det ska jag gå promenad med vänner för att sedan köra DnD, Tinja lär sova gott hela kvällen. Känns bra ❤️

Jetaime
2018-03-17 14:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Det blev lite träning ändå, med detta fina gänget!

Upp till toppen
Annons: