Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1086 ggr
Jetaime
2018-04-27 12:29

Helgen 27-29 April 2018!

Vad händer hos er i helgen?

Annons:
Fisherling
2018-04-27 12:51
#1

Snart ska jag dra iväg på fotopromenad med en vän och hundarna. Imorgon hade jag nog tänkt åka ner till klubben och träna lydnad :D

Jetaime
2018-04-27 13:43
#2

Jag är ledig hela helgen… Så idag och imorgon har jag inte så mycket planer. På söndag blir det agilitytävling, jag har blivit inhoppare i ett agilitylag pga. skadad hund. Dom saknar två pinnar för att kunna kvala till SM, vilket vi hoppas på att göra på söndag! Om så blir fallet så kommer vi även tävla SM i lag i sommar :)

Jetaime
2018-04-27 13:49
#3

Min mamma ska passa Xena på söndag, så Zuki och jag ska iväg på äventyr själv för första gången på evigheter ❤️. Där kommer vara så få människor jag känner, och med laget så springer alla typ samtidigt och Xena kan inte sitta i bur.. Förutom typ i bilen, men svårt att säga om det kommer vara tillräckligt svalt i bilen för att kunna ha henne där osv. Så det ska faktiskt bli skönt att få ha bara Zuki på söndag! (Förutom det är ju Xena väldigt lätt, men jag vill att hon ska uppföra sig och inte få en chans att inte gör det.. Det är såååå viktigt för framtiden att hon kan lämnas i bur på tävling tex. så vi jobbar på det.)

Fisherling
2018-04-27 20:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Har varit ute och fotat 😍

Jetaime
2018-04-29 22:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Så, vi blev ju tillfrågade för en vecka sen, lite drygt, att hoppa in i ett lag som försöker kvala till SM, men saknade en hund pga skada…said and done. Idag sprang vi lag, lillan och jag. Laget behövde två pinnar, en hopp och en valfri, för att kvala till SM och kvalperioden är slut om två veckor. Alltså ganska mycket press dagens lopp. Men vi vann båda hoppklasserna och laget är nu kavlar till SM. Så Zuki och jag kommer inte bara springa individuellt på SM, utan även tillsammans med laget!!

MTVinga
2018-04-30 08:47
#6

#5 så kul! Grattis! Vinga och jag var uppe hos uppfödaren och prova valla igår. Vingsan var så duktig, hon fattade galoppen! Så roligt att se henne i sitt rätta element. Om ett par veckor ska vi vara med på en vallningclininc. Lite roligt för der tre systrar som ska vara med.

Annons:
Upp till toppen
Annons: