Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 360 ggr
Jetaime
5/18/18, 11:11 AM

Helgen 18-20 maj 2018!

Vad händer i helgen? :)

Annons:
Fisherling
5/18/18, 1:11 PM
#1

Vi har två tävlingar inbokade! Första starten i agilityklass 3 sker imorgon, dubbla agilitylopp :D 
På söndag är det istället två hopplopp i klass 2. Hoppas vi kan knipa den sista pinnen!

Jetaime
5/18/18, 3:05 PM
#2

#1 Lycka till!

Jag jobbar både idag och imorgon, sen ska vi tävla i Halmstad på söndag. Första tävlingen för oss på den nya kvalperioden. :)

Jetaime
5/20/18, 7:26 PM
#3

Bra start på den nya kvalperioden för oss idag! En SM-pinne i agility och en i hopp!! Vinst i hopp och tyvärr en rivning i agilityn (men bäst tid trots att det blev väldigt rörigt där ett tag och vi förlorade massa tid…) och pinne räckte det till minsann! Hon har gott så galet fint idag :)

Jetaime
5/20/18, 7:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Lilla busen !

MTVinga
5/20/18, 8:54 PM
#5

#3 Grattis! :D

Fisherling
5/20/18, 9:42 PM
#6

Våra första starter i klass 3 agility igår slutade med två disk. Om om inte fanns.. Hon gjorde två jättefina lopp sånär på trå väldigt kostsamma missar; båda extremt svåra hinderfällor. De som tävlar klass 3 ett tag sa att det mer liknande klass 4-banor, om det funnits en klass 4. Så jag är glad att vi ändå gjorde så bra ifrån oss; trots disk.

Innan första loppet var hon lite.. Konstig. Disträ. Det resulterade i 10 fel i första loppet och hon gick typ genom slalom; aldrig sett henne så slö på banan. Iförsig var det varmt, men i onsdags tävlade vi ett lopp i 28 grader och då vann hon ju med 2 sekunders marginal.. Så borde inte vara det. … Visade sig sen att hon var bajsnödig 😂 Knashund. 

Andra loppet blev iallafall en nolla, men hon var lite väl vid i svängarna och sen sprang hon över på fel sida om mig och gav alla en hjärtattack när de trodde att hon skulle ta sista hindret från fel håll 😞 Jag lyckades rädda det utan en vägran men det var på håret. Jag har kollat filmen och det finns verkligen noll anledning för henne att byta sida, det var snarare krångligare för henne. Knashund. Men men. Det blev för långsamt iallafall så ingen pinne, bara 6:e-plats. 

Men man kan väl inte lyckas alla gånger 😂

Annons:
Upp till toppen
Annons: