Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 704 ggr
Jetaime
6/1/18, 9:39 AM

Negativa tråden Juni 2018!

Här går det bra att dela med sig av allt negativt som händer..

Annons:
Sugar Mist
6/5/18, 10:09 PM
#1

Salt är i värsta upprorsfasen och leker tvärtomleken, speciellt på kvällarna när vi ska sova så vägrar hon gå in, vägrar komma på inkallning och VÄGRAR sova i sovrummet. 

Antar att det bara är att hålla ut, typ :p

-

Jetaime
6/6/18, 10:09 PM
#2

Dagens tävling avslutades med att Zuki blivit dålig i magen och både bajsat löst och kräkt. Misstänker det blivit för mycket av nått godis vi vunnit…som kanske inte var så snällt mot magen. :(

ViftPapa
6/23/18, 10:38 PM
#3

Vift 14 månader är min första hund, han fortsätter vara reaktiv vid hundmöten. Inte alla hundar men särskilt mörka hanhundar och jämthundar. Innan han blev ett år blev han påhoppad av en flat vars matte inte orkade hålla emot, och en annan gång av en lös jämthund på promenad hemmavid, inget jätteallvarligt men båda flög på bakifrån och nöp honom i baken… Det blir dock bättre för vi tränar och tränar möten och passivitet, och jag hoppas vi ska slippa den här typen av händelser. 

Det andra är att han är jättejobbig när vi träffar tikar (de som inte löper), tänker inte med huvudet utan bara med ni vet vad… Vad är era erfarenheter, går det över, eller ska jag fundera över kastrering/ kemiskt kastrering?

Sugar Mist
6/23/18, 10:43 PM
#4

#3 Han är ung, låt honom växa i kostymen och se över hur han är kring tikar vid 3-4 års ålder :) 
Är det fortfarande lika "illa" så hade jag övervägt kastrering :)

-

Upp till toppen
Annons: