Annons:
Etikettaussieprat
Läst 674 ggr
Jetaime
2018-06-09 11:41

Min hund är sämst på att..

Vad är era aussiesar sämst på? Kan vara vardagsrelaterat eller i träning eller något ni spontat tänker på just nu.

Fyll gärna i meningen, men du kan byta ut "min hund" mot hundens namn ;)

Annons:
Jetaime
2018-06-09 11:43
#1

Jag kan bööörja..

Xena är sämst på att… ha tråkigt, för händer det inget så ser hon till att det händer något. Jag gillar att hon är påhittig, absolut, men det är inte så kul när hon tuggar sönder allting (om jag är lite less på min valp, nää, inte så mycket) ;)

Zuki är sämst på… lyssna när det skuttar ut en kanin framför nosen på henne. 🤪

Fisherling
2018-06-09 11:57
#2

Tinja är sämst påååååå… Att inte bry sig om vart resten av "flocken" är. Hon har väldigt starka åsikter angående detta. Om flocken är med, då ska flocken vara SAMLAD.  Lite störigt på tävlingar för oavsett vem som går iväg med henne så vill hon leda den personen tillbaka till de som 'saknas' 😂 Men som tur är så gäller det bara flocken, alltså familjen. Så det spelar ingen roll mina agilityvänner går iväg. 

Därför har vi övat massvis genom att ha med mamma och ibland pappa på alla möjliga tävlingar. Det börjar ge resultat!

MTVinga
2018-06-09 22:30
#3

Hon är Zukis motsats. Hon tänker för lite. Haha. Hon bara gör utan att hinna fundera på vad man faktiskt sa.

LinDajSon
2018-06-10 20:48
#4

Äh, man kan väl se det såhär också: Kaiju är BÄST på att vara i vägen och tränga sig in/ut genom dörrar. Skitjobbigt, är helt övertygad om att det kommer sluta olyckligt men han har satt det i system att vara otuktbar i den frågan. Feng är BÄST på att stjäla mackor ur handen på en. Noll bordsskick, jättepinsamt när hon stjäl av främmande. Jin är BÄST på att skrika och pipa när han blir glad, vilket han blir när man vaknar på morgonen men kanske framför allt när det kommer folk han känner. Driver mig till vansinne, hatar det, det är INTE gulligt. Athos är BÄST på att ge blanka f*n i vad man säger, när det inte passar honom. Nog för att alla kan ha lite selektiv hörsel men den där hunden, det ska gudarna veta att när han tittar på en och man riktigt ser hur han ger en fingret, åååhåhåhå… få saker kan göra mig argare.

Sugar Mist
2018-06-10 23:46
#5

Salt är sämst på att hålla mun, hon är en som pratar riktigt mycket, hon kan inte ens skaka på sig utan att göra något ljud :p 
Superfrustrerande för så fort jag vaknar börjar hon sjunga och livet är en fest typ..

Jack är sämst på att vara aussie :p Han tycker inte lek är speciellt kul, tycker inte träning är speciellt kul och han är bara allmänt "gubb"ig.

-

Upp till toppen
Annons: