Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 660 ggr
Jetaime
7/6/18, 4:42 PM

Helgen 6-8 Juli 2018!

Jag är själv helt vilsen på dagarna då jag inte jobbat riktigt samma dagar eller tider som jag brukar, och jag trodde dessutom att jag jobbade i helgen, men jag hade visst fel :P SÅ, då var det fredag igen, vad händer denna helgen?

Annons:
Fisherling
7/6/18, 11:38 PM
#1

Jag har haft hög feber hela veckan, det hjälps inte direkt av den här värmen.. Tinja har fått följa med päronen ut till landet, så får hon iallafall ha lite skoj, för jag har mest legat till sängs. Helgen blir väl mer av detsamma.

Jetaime
7/6/18, 11:39 PM
#2

#1 Krya på dig!

Fisherling
7/6/18, 11:52 PM
#3

#2 Tack! Jag hoppas kroppen kommer igång till nästa vecka 😃

Jetaime
7/7/18, 9:00 AM
#4

Jag trodde jag skulle jobba idag, men fick reda på igår att jag var ledig..så ledig helg för mig. Har inte bestämt vad jag ska göra idag än… Imorgon blir det förhoppningsvis lite rallylydnadsträning. Tänkte introducera Xena för lite moment och tänkte att Zukisen ska få fortsätta där vi slutade för typ tre år sen :p dvs avanceradklass. Men vi får se :)

Jetaime
7/7/18, 7:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Blev en tur till mina föräldrar idag för att träffa nytillskottet :)

Sugar Mist
7/7/18, 8:17 PM
#6

Salt har varit igång större delen av veckan så vi hade vilodag igår, mest pga att jag mått så fruktansvärt illa och varit så yr. 
Idag åkte jag och Jack med pappa till granngården, eftersom Jack aldrig får åka med på sånna saker så fick han åka med denna gång :) 
Vi smet även in i en djurbutik och köpte lite gotta till grisarna och Jack fick välja ett par ben att käka under fotbollen.

Imorgon ska vi träna lydnad med några vänner, men osäker på hur mycket vi kommer träna, Salt är påväg in i löp tror jag och jättemos i skallen, och Jack.. Jack är Jack och Jack ska få vara fika-gubbe

-

Annons:
Jetaime
7/8/18, 8:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Liten xena fick testa på lite rallylydnad idag! Målet är att kunna starta henne i höst :) så vi ha lite nya saker att shejpa/lära in nu, så roligt!

Upp till toppen
Annons: