Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 857 ggr
Jetaime
2018-09-28 16:22

Helgen 28-30 september.

Vad händer hos er i helgen? :)

Annons:
Jetaime
2018-09-28 16:24
#1

Själv så jobbar jag, både idag och imorgon, men slutar 14.15 imorgon så hinner (om jag orkar…) göra något imorgon, men det har varit så mycket senaste tiden.

Söndagen är än så länge helt oplanerad. Kanske träna lite med flickorna..

LinDajSon
2018-09-28 18:33
#2

Jag och Feng spenderar hela helgen hos kossorna. Två trettontimmarsdagar. Sammanlagt jobbar jag tolv dagar i rad den här omgången… :p Men ja, fördelat på två jobb.

Sugar Mist
2018-09-28 21:39
#3

Idag har jag städat hos marsvinen och myst med bebbarna där, städat lite här och var överlag, kikat på kurser som jag ska börja läsa ju i höst och vår. 
Imorgon är det lydnadsträning innan jobb, sedan jobb, Jack får hänga med och agera fikahund, sen hem igen, gå en prommis med Salt(kanske orkar jag med lite rapportträning med tveksamt) 

På söndag åker vi ner till skåne och vallar igen, vilket ska bli jätteroligt..! 

Se om jag minns något och kan ta in mer information, ska i alla fall ha med mig handskar den här gången, eftersom linan brände lite väl mycket i handen sist..

-

Fisherling
2018-09-29 10:28
#4

Vi är ute på landet. Hundarna härjar fritt, jag sågar ner grenar, rensar rabatterna, det är friskt i luften och jag älskar livet på landet. Ska träna lite senare idag, Asni ska få en bebisövning i sök, vittring eller uppletande. Har inte riktigt bestämt mig.

Jetaime
2018-09-29 10:39
#5

Har typ inte sovit något inatt så jag vill typ bara ta mig genom min jobb dag och hem och lägga mig.. Sååå trött 😴

Sugar Mist
2018-09-29 10:56
#6

Blev ändrade planer.. Jag hann träna hund och sitta i fikarummet innan jobbet, sen kom spyillamåendet.
Fick ringa mor och be henne plocka upp mig eftersom jag inte vågade köra hem, och nu lägger jag nerbäddad i sängen med ett glas sammarin.

Blir inte klok på min kropp.

-

Annons:
Upp till toppen
Annons: