Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 727 ggr
Jetaime
2018-10-19 15:36

Helgen 19-21 Oktober.

Någon som ska hitta på något roligt i helgen? :)

Annons:
Fisherling
2018-10-20 15:45
#1

Vi har tävlat rally idag. Gick sådär resultatmässigt, men hon var ändå glad och presterade trots skendräktighet och bombsmällar i bakgrunden :D Skönt att hon inte påverkas av sånt.

LinDajSon
2018-10-20 20:39
#2

Jobbar. Skrapar skit, sondar kalvar och puttar kor. :p

Sugar Mist
2018-10-20 23:12
#3

Vallat med Jack idag, känns som att vi tar två steg bak och ett fram. 
Jäkla hund, blir inte klok… 

Salt är löpstjärt och det ser ut som att någon har mördats när hon kommer viftandes på sina lilla babianrumpa så det blir att inhandla en trosa till henne imorgon.
Skulle tävlat Jack imorrn men såklart glömde jag åka in till veterinären och få stämpel från vaccinationen vi gjorde senast, så det blir ju inte så mycket mer med det :P

-

Jetaime
2018-10-21 17:56
#4

Jag jobbade i fredags och lördags, men idag var vi i Lomma på rallytävling. Tävlingsdebut för Xena och Zuki fick debutera i avanceradklass.

Tyvärr blev det lite rörigt för mig med upplägget då dom inte tagit hänsyn alls till folk som hade hundar i båda klasserna… så jag skulle banvandra samtdigt och hade två banor i huvudet samtidigt och ja…det blev tyvärr en del avdrag på fel övning pga mig. MEN Xena fick två godkända runder på 93p och 78p (varav 2x -10p pga att jag bad henne göra fel övning.. OMG.. hehe. Typiskt) 

Zuki började med en nästan runda på 76p,  varav 2x -10 på fel övning.. Heja..
Sen gick hon in och körde sin bästa runda någonsin på 96p!!!! Och vinst dessutom!

Upp till toppen
Annons: