Annons:
Etikettpresentation-kennel
Läst 1180 ggr
Frida B
2019-09-25 17:53

Lilla Neville's bildtråd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen blivit med aussie! Ydrevallens Krishna, även kallad Neville :) (för alla hp fans ja, han är döpt därifrån. Har även en dobby hemma, och har haft en Nimbus… ;) ) än så länge är han supercool, social och framåt. Ska bli så kul att utvecklas med honom!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Cireea
2019-09-25 17:57
#1

Vilken goding 😍
Du får nog hålla hårt i Neville, annars kommer jag nog och snor honom 😎


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Frida B
2019-09-25 20:19
#2

#1 sådär sa uppfödarens man också, om han inte var en hane hade dom behållt honom… Verkar som att jag får vakta denna kille 😍

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2019-09-25 21:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

9 v igår firar vi med en bild!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Cireea
2019-09-25 21:56
#4

#3 Men gud 😍 Du måste vilja äta upp honom varje dag.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[EM_L]
2019-10-15 10:41
#5

Naweeeeeeeeeeeee😍 Jag är så svag för aussie och Eurasier att jag dör.

Turast
2019-11-04 18:43
#6

Men usch vad söt!!! Ja honom får du verkligen hålla i, va glad för att jag bor på en ö annars hade han nog blivit kidnappad 😇😍

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
Frida B
2019-11-06 21:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 han är ursöt, håller med :D Än så länge passar han mig som handen i handsken, han är precis vad jag ville ha. Kanske råkat socialicera honom lite för mycket, för hittar ofta honom i knät på främmande människor och följer glatt med vem som helst utom synhåll haha! 9,4 kg tung idag, och är så busig så. Börjat med foodrive, omvänt lockande och markeringar vid apporter. Och självklart har han fått gå några spår. Vi är ofta på klubben och umgås med andra, leker i 5 min max och tränar på att ligga lugnt i bilen. Han stensover i bilen, även hemma när jag går ut med vuxna hunden. Det har råkat bli så att min vuxna sprang hem på kvällspromenaden, och stod såhär när vi kom in… (se bild) Vi har även kollat lite på ankvallning, och han hade ett väldigt roligt intresse när han fick komma in till ankorna (eller ja, ankorna var i en inhägnad i inhägnaden :p). Jag är så lycklig över denna guldklimp :D

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2019-11-06 21:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Stilig liten herre!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2019-11-06 21:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Kanske är partisk, men så vacker 😍

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[EM_L]
2019-11-07 10:30
#10

Aww så gullig han är!

Candy123
2019-11-09 10:34
#11

Han är så fin! 😍

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Frida B
2020-11-29 22:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#12

Oj, här var det länge sedan vi var. Och visst har det hänt mycket sen jag skapade tråden.
Lilla Neville är fortsatt Lilla Neville, med sina 17 kg. Men han har hunnit genomföra ett MH med 1:a på skott, två startklasstävlingar (uppflytt på ena) och friröntgas. Nu tränas det för fullt inför vidare startklass och lydnadsklass 1.
Denna kille har allt och lite till. Tja, förutom en avknapp för den saknar han. Han har blivit kallad både SM material och "den mest tillgängliga aussien jag någonsin träffat" av erfarna människor inom hundträning. Men det stämmer verkligen. Han är fruktansvärt trevlig att ha o göra med, om än lite intensiv. Men, han är o andra sidan endast 1,5 år gammal.
Ska försöka uppdatera här ibland men är knappt på iFokus längre så vem vet, kanske tittar jag in här om 1,5 år igen? :p

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Cireea
2020-11-30 08:12
#13

#12 Han är fortfarande en goding 😍
Heja Neville!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Upp till toppen
Annons: