Snart dags för MH!
Om lite drygt en månad är det dags att göra MH med Zuki. Ska bli otroligt roligt! Aldrig gjort något MH tidigare eller varit med om kollat, så det ska bli otroligt spännande! Är dock lite orolig över att Zuki ska lyckas parera in löpet precis till MH:t… Hm. Vi får väl hålla tummarna.
Någon som genomför MH med sin hund som vill berätta om sina erfarenheter av det? :) Bilder är varmt välkomna!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
MH är väldigt roligt att genomföra med sin hund, även om det främst är ett avelsinstrument. Nu ser vi fram emot MT nästa år! Tåss MH tycker jag blev rättvisande, även om han kanske landat lite mer på jorden nu nästan 1 år senare.
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
#1 Så kul med film! Jag ser fram emot MH:t jättemycket faktiskt :) Ska bli superskoj!
Spännande med MH! Jag har inte bokat eller ens funderat över det med Nox då man det är lite kris i plånboken efter alla veterinärbesök. Men nästa år blir det nog, även om han blir närmare 2 år (kanske över) när detta händer. Sedan beror det ju på om uppfödaren bokar uppfödare-MH eller ej som var prickat från start :)
#3 Detta blir uppfödar-MH :) Så skönt att uppfödaren fixar det, annars hade det nog blivit senare för min del med att boka det ;)
Jag hoppas på ett uppfödar-MH, slipper vara ensam ;)