Helg!
Då var det helg igen! Och snart har hela lördagen också gått, iallafall för mig som måste gå och lägga mig tidigt!
Vad har ni hittat på idag? Och har ni några planer inför imorgon? :)
Själv har jag bara jobbat idag, och Zuki har varit med mig hela dagen, vilket hon är rätt nöjd med! (förmiddag och eftermiddags-pass, lediga mitt på dagen) Och imorgon blir det bara morgonpasset, så jag tror att vi ska ut och träna lite lydnad på kvällen.
Ha en fortsatt trevlig kväll och helg!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
I dag tog jag med mig Jin och Feng till Bruks-SM i Mantorp. Vi satt ett par timmar i rasklubbens monter, sen gick vi runt och minglade bland alla försäljare innan vi avrundade med att dela på en hamburgare och sedan åkte vi hem. :)
Jag har varit sjuk! Så Fidel-stackarn fick ofrivillig vilohelg. Eller tja, igår släpade jag mitt febertunga huvud till rastgården och satt som en zombie medans han sprang runt och stojsade med andra hundar.
På vägen hem upptäckte jag att han tappat hud på ena tassen, så nu har han fått ta det lugnt idag, och antagligen ett par dagar framöver.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Jag har sovt över hos en kompis så OPsis har fått ensamhetsträna. NU var det ju 4 pers och en till hund hemma också man han blir så gnällig och stressad när jag är iväg.
Sedan tog mamma med sig Opsis när hon skulle hämta mig så det blev hälsning på människa(min vän) och bus med hund(!!!!!!!!!!!!!!) och han skötte sig galant, min lilla prinskorv!!
-
#2 Krya på dig!
#3 Så härligt! :)
Jag sov också över hos en kompis inatt.. men det var katastrof imorse då hans hund var all over the place och Zuki var riktigt stressad, vilket hon aldrig brukar vara.. Slutade med att vi åkte hem halv 6 imorse och fortsatte sova där hemma! ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!