Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 2487 ggr
Jetaime
0

Gillar din hund att bada?

Verkar över lag vara många aussies som gillar att bada! (nu menar jag i havet, sjö, bassäng osv, inte att bli badad i badkar, för det brukar dom flesta ogilla).

Gillar din/dina hund/hundar att bada? :)
Lägg gärna in bilder!

Jetaime
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zuki älskar att bada, men tycker det är lite läskigt när det blir så djupt att man måste simma ;)

Jetaime
0

:)

Ronja&Ila
0

Jo min Ila gillar att bada :)

sara7012
1

Eros älskar att bada och simmar mer än gärna. Oftast får han ha flytvästen på sig men han simmar även bra utan den.

Sugar Mist
0

Ja :)

-

reverse
0

Loke är förtjust i att bada sedan förra året. 😃 Även att simma alltså, plaska i vattenbrynet och försöka fånga vågor med munnen har han alltid funnit underhållande.

//Lina

[Ebfotograf]
0

Ohja! I början av året var Nox livrädd för vatten, nu älskar han det! Simmar riktigt bra :) Diablo hatade vatten han också för ett år sedan, men med Nox så älskar han det också! Bra träning :)

[Ebfotograf]
1

Har inga bilder på Diablo när han badar, då man måste vara med hela tiden han simmar iväg ;)

Jetaime
0

Så härliga bilder!

Här kommer en till på Zuki och hennes aussiekompis Zativah :)

Tina
0

Tåss älskar att plaska, springa och busa i vattnet. Han vägrar dock att simma och gå ut längre än att vattnet når honom till magen. Flera leksaker har gått förlorade då de råkat kastas ut 1 dm för långt. 😉

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

EmmaVipEssi
1

Mina älskar att bada också.. Ena föredrar att simma mer än den andra.. och hon ja.. hon blir förbannad om någon annan får simma å inte hon.. ;)

McKenzi
0

Båda mina gillar att bada. Emil han kan simma och härja hur mycket som helst. Quiros håller mest till där han bottnar och simmar helst inte mer än när man slänger ut något för att hämta, för det tycker han är kul :)