Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 1194 ggr
Jetaime
0

Torsdag kväll 29/8!

God kväll på er allihopa! Hoppas att ni har haft en bra dag såhär långt!

Idag har jag och lillan bara promenerat under dagen samt städat till kaninerna ;) Sen nu ikväll var vi ute och tränade lite lydnad. Blev lite pinsamt efter ett tag när jag ser att en hel familj står och glor på mig när jag har platsliggning… dom måste undrat vad tusan jag sysslade med! Haha.

Fortsatt trevlig kväll!

monstermash
0

Haha känns så konstigt att svara på såna här trådar när jag inte har en hund, men jag är ju faktiskt medlem. 😛 Så godkväll!

Haha ja, folk som inte är en hundvana har en vana av att stanna och glo, det har jag också märkt!

Själv var jag nyss ute och tog nattblosset, nu ska jag sätta mig och se på TV och slösurfa på iFokus. ^^'

Jetaime
0

#1 Klart du är välkommen att skriva ändå :)

HAha, ja.. kändes lite dumt att bara stå där ett per meter från hunden och glo!

monstermash
0

#2 - Haha tack så mycket! ;)

Hahaha ja..

Sugar Mist
0

Jag har plockat björnbär med Opsis, det var allt han fick göra efter den lite jobbiga dagen igår, hihi. Skönt att ha en uttröttad hund iaf.

-

Jetaime
0

#4 Man känner sig rätt nöjd när dom är sådär riktigt trötta! ;)

mingman
0

Jag jobbade min sista dag på mycket länge! Nu ska jag studera i tre år, på heldistans. Det ska bli väldigt spännande. Terminen börjar på måndag.

Efter jobbet möttes jag av sambon och hunden och vi gick till stora rastgården bredvid mitt jobb. Mycket nöjd hund fick springa runt och stojsa med andra.

Väl hemma har vi tagit det lugnt. Jag och sambon har ätit gott (pizza och kebab xD) och mini-firat att jag slutar jobba. Imorgon är det lydnads-kurs. Det ser vi mycket fram emot!

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

Jetaime
0

#6 Låter spännande! Vad ska du läsa för något? :)

Hoppas det går bra imorgon på kursen!

mingman
0

#7 Digital Design genom Kristianstads Högskola.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

Anibaz
0

Vi har spårat och promenerat med grannen och hennes två kineser. Jag har även torkat blodpudding och rensat bland hundarnas lådor, herregud vad mycket skräp man samlar på sig! Slängde en hel del och ett halsband som är för litet ska min kompis få till sin hund.

Imorgon ska vi till klubben, ska påbörja en introduktion till Canis klickertränar-utbildning som jag ska gå. Smilla blir min projekthund under tiden och det känns bra, hon är lite lugnare och lättare att ha och göra med än vad Arach är, så att säga.