Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 678 ggr
Jetaime
0

Gräver ner sina ben..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vi har aldrig tidigare haft någon hund som grävt ner och sparat sina ben tidigare, men Zuki gör! Det kan vara i en hörna, i min väska, i sin säng, under en tröja… eller utomhus, klassiskt i jorden!

Måste få dela med mig av en film på henne när hon var kanske ett halvår eller nått och ska försöka gräva ner sitt ben på en heltäckningsmatta!

Jetaime
0

Någon som känner igen det där? 😃

emin
0

När Vix får ben brukar han springa omkring asfrustrerad och gnälla om han inte hittar ett passande gömställe. Han gömmer dem bakom gardiner, i min säng (fräscht), under soffan osv. Utomhus gräver han i rabatterna för att gömma dessa dyrbara, kletiga, illaluktande benrester… 🤦‍♂️ Tur han är så söt, huhu. 

Alltså Zuki är sååå gullig! 😍 (Och älskar din dialekt xD).

Jetaime
0

#2 Zuki FÅR verkligen inte ha ben eller något sånt i min säng, så har så tur är aldrig hittat några där heller! Utan det är på andra ställen då som sagt ;)

Hon är underbar mitt lilla troll! Min skånska är superhet, haha..

emin
0

Haha det får inte Vix heller, men smyyyyger man iväg så märker ju inte matte 😂

Haha jag älskar skånska av någon anledning, låter så härligt ;)

Jetaime
0

#4 Hade ändå aldrig accepterat det! Haha, tänk ett rått köttben… Smaskens!

emin
1

#5 Det är riktigt ofrächt. Än så länge har det (tack och lov) bara varit torra råhudsben, -ut med sängkläderna ändå. Så äckligt 🥵. Men som tur är har jag ju börjat märka när han ska smita iväg och gömma, han gnäller som fasen så brukar hinna haffa fast honom. ;)