Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: annonstorget
Läst 701 ggr
BettySue
0

(S) hundträningsbyxor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lundhags Field Pants, perfekt för hundträning med två stora fickor, mobilfack och en mindre ficka med blixtlås, så massor av plats till hundpåsar, godis och allt man kan tänka sig. Slitskydd på rumpa och knä, som även är vattenavvisande. Reflex vid foten samt justerbar där så byxan sitter tätt runt skon/benet. Har även en liten hake på var byxben så att de kan hakas på skorna och åker på så sätt inte upp. Supersmart! Slittåliga och lätta att göra rent. Hundhår fastnar inte på dem. Jag är helt frälst och ska köpa ett nytt par, men måste sälja dessa då de är för stora för mig. Jag har använt dessa i 6 månader. De har inga skador eller slitningar. (De har en snygg passform, vilket inte riktigt ses på bilden ;) ) Storlek 40 (se storleksguide) Nypris - 699kr Sälges för 300kr Kan hämtas i stockholm den 13-20 oktober, eller sändas därifrån under samma tid. Hämtas från danmark övrig tid, annars kan evt träff i malmö fixas :)

BettySue
0

Kunde inte ladda upp storleksguiden… Men 40 är en medium :) storleksguide kan annars hittas på xxl vildmarks hemsida, genom att klicka sig fram till byxan.