Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 421 ggr
Jetaime
0

Helgen 27-29/9.

Nu skrev jag ingen dag, så nu kan det inte bli fel iaf. haha!

Planer för helgen?

Idag ska jag gå med min passe-hund. Ozzy, BC. Ha lite koll på min hund som inte mådde alls bra igår (kräkte och bajsade så löst att det såg ut som rinnande vatten och var inte alls sig själv).

Imorgon var det meningen att vi skulle gjort MH, men lillan började löpa. Så jag tänkte att jag kunde åka ändå och kolla på sysknen. Men tveksamt om jag kommer orka, samt har troligtvis ingen hundvakt.

Så troligtvis ännu en lugn helg efter en lugn och extremt tråkig vecka. Jag vill bli friiiiisk snart!

Trevlig helg allihopa!

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bjuder på en liten valpbild på Zuki. Valpbilder blir man alltid glad av!
Här lyckades hon somna halvvägs ur sängen? Haha.

LinDajSon
0

Ja… jag ska ju tävla i morgon men frågan är om det går med tanke på att jag har absolut noll röst. Jag kan knappt viska. Kunde göra lite ljud i morse men nu låter det som en viskning när jag skriker.

Sugar Mist
0

Jag ska köra slut på kräket i skogen och kanske dra iväg till slottsskogen och träna hundmöten, men tror inte jag orkar det. Just nu ligger han iaf och tuggar på ben, så slipper jag hans gnäll och gny och spring.

-

[Ebfotograf]
0

Jag ska nog träna hundmöten med Nox, men när man väl ska göra det så finns det absolut INGA hundar ute ;) Inte för att vi möter många hundar när vi är ute och går endå. Funderar på att dra till Tjolöholm och gå om vi har tid, vi ska börja bygga staket, som jag hoppas ska dra igång till helgen. Måste åka och köpa allt osv osv. Diablo ska nog få en skogspromenad idag och Nox lite träning men vet inte vad ännu.

MikkansBuse
0

I morgon ska Jax få tillbringa hela dagen ute då vi ska till svärföräldrarna. Ska hjälpa till med hönorna oh smörja deras fötter. Sedan kommer farbröderna Icey och Ollie på besök till på söndag då min mor ska jobba. Då blir det fullt ös medvetslös!